וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: ההורים נהרגו בתאונה – התינוק נפלט מהרחם

חייו של שאו זאו ממזרח סין ניצלו בנס לאחר שהוריו, שהיו באמצע הלידה בדרך לבית חולים, נדרסו למוות על ידי משאית. "עדי ראייה סיפרו שהתינוק נזרק מהבטן ונחת 3 מטרים מאמו"

תינוק סיני נולד תוך כדי תאונה בה נהרגו הוריו. sky news, צילום מסך
התינוק הסיני, מטופל בבית החולים/צילום מסך, sky news

"תינוק הפלא" הסיני: דקות אחרי שהוריו נהרגו בתאונה, בעת שהיו בדרכם ללדת אותו בבית החולים, נפלט הוולד הרך מרחמה של אמו וניצל באורח נס. האם, וואנג זאו בת ה-40, החלה לחוש בבוקר יום שלישי האחרון בצירים בביתה שבעיר שיאמן במזרח סין. בעלה, מאו זאו בן ה-42, מיהר לקחת אותה לבית החולים על האופנוע שלו ולא המתין להגעתו של אמבולנס.

תינוק סיני נולד תוך כדי תאונה בה נהרגו הוריו. sky news, צילום מסך
"עדי ראייה סיפרו כי בעת שהאישה נפגעה היא הייתה במהלך לידה פעילה"/צילום מסך, sky news

המשטרה המקומית מסרה כי השניים נפגעו על ידי משאית. "עדי ראייה סיפרו כי בעת שהאישה נפגעה היא הייתה במהלך לידה פעילה", אמר דובר המשטרה צ'ן צ'יאן לכלי התקשורת בסין. "אחרים סיפרו כי התינוק נזרק מבטנה של האישה ונחת במרחק של שלושה מטרים ממנה", זאת לאחר שגלגלי המשאית מחצו את האם. הנהג החשוד בדריסה נעצר.

למרבה המזל התינוק, שניתן לו השם שאו זאו, נולד כמעט ללא פגע וסבל רק מחבלות קלות. מבית החולים נמסר כי הוא במצב טוב ולא קיים חשש לחייו לאחר התאונה הטרגית שהפכה אותו ליתום מאם ומאב. כלי התקשורת בסין סיקרו את התאונה בהרחבה ותושבים רבים לא פוסקים לפקוד את בית החולים ולהביא תרומות ומתנות לתינוק הרך.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו: רוכב האופניים נפגע ממשאית - וניצל בדרך נס
הזריקה וזלין לחזה בניסיון להגדילו - ומתה
סטודנטית בת 27 מציעה למכירה את בתוליה ברשת

(עדכון ראשון: 20:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully