וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: איש השוק האפור שנעדר - נחטף ונרצח

המשטרה מעריכה שגופה שאותרה סמוך לתחנת דלק בחולון שייכת למאיר לוי, מלווה בריבית. האחרון שראה את לוי, תושב תל אביב בעל עבר פלילי, נעצר. "מי שעשה את זה ייענש משמיים"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יותם בן-דוד
הערכה כי הגופה שנמצאה בתחנת דלק בק. בן גוריון בחולון היא של מאיר לוי מהשוק האפור. מרץ 2014. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הערב/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

שבוע לאחר שנעלם, במשטרה מעריכים כי נמצאה הערב (חמישי) גופתו של מאיר לוי, מלווה בריבית מחולון, סמוך לתחנת הדלק "היובל" בקריית בן גוריון בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. על הגופה נתגלו סימני אלימות ובמשטרה מעריכים כי לוי נחטף ונרצח.

הגופה התגלתה באזור ממנו שידר מכשיר הטלפון הנייד של לוי בפעם האחרונה. במהלך הימים האחרונים חיפשו כוחות גדולים של משטרה, מתנדבים ובני משפחה באותו אזור ואחד החברים סיפר: "בדיוק במקום הזה הסתובבנו רק אתמול בערב. נכנסנו לשטח הפתוח וכנראה שאת העץ שמתחתיו הוא היה מוטל לא ראינו".

מהחקירה של משטרת מרחב אילון עולה כי לוי נפגש ביום חמישי שעבר עם תושב תל אביב בעל עבר פלילי, שהיה חייב לו 300 אלף שקלים. לטענת האיש, שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותו, הוא העביר ללוי את מלוא הסכום במזומן ולאחר מכן הסיע אותו לוי במכונית ההונדה שלו לביתו. לוי המשיך בנסיעה לביתו, אך לא הגיע ליעדו. יממה לאחר מכן בני משפחתו התלוננו במשטרה על היעדרותו. מפקד מרחב אילון, ניצב משנה נתן בוזנה, סיפר כי מרגע קבלת התלונה פתחה המשטרה במבצע חיפושים נרחב, שכלל הקמת חפ"ק, פעולות מודיעיניות וסקירות נרחבות בעזרת מתנדבים מכל הארץ.

תעלומה: לאן נעלם אחד האנשים המרכזיים בשוק האפור?

מאיר לוי, מלווה בריבית בן 60 מחולון . מרץ 2014. חטיבת דובר המשטרה
מכוניתו נמצאה עם כתמי דם בתל אביב. לוי/חטיבת דובר המשטרה

במהלך החיפושים, מצאה המשטרה את מכוניתו של לוי בחניה ברחוב נס לגויים בדרום תל אביב כשהיא נעולה. על חזית המכונית נמצאו פגיעות המעידות כי הרכב עבר תאונה קשה וכן בתוך הרכב נמצאו כתמי דם. "המכונית נמצאה בחניה מסודרת לא הרחק מבית הכנסת שבו נהג מאיר להתפלל. רק לפני שנה הוא הכניס לבית הכנסת הזה ספר תורה. כולנו גדלנו בשכונה הזו שבה נמצאה המכונית, מה שמגביר את התעלומה", סיפר קרוב משפחתו של לוי.

לוי היה מוכר כאחד מאנשי השוק האפור במרכז הארץ. הוא עסק בניהול בנק הלוואות ופריטת המחאות בשוק האפור. מחזור פעילותו נאמד במיליוני שקלים בכל חודש ועל לקוחותיו נמנו שורה של אנשי עסקים, קבלנים וסוחרים. חבריו של לוי הגיעו לזירת האירוע. "מדובר באדם טוב שפעל רבות כדי לעזור ללא מעט אנשים במצוקה. אחד החברים האהובים עלינו, אחד המצחיקים, לא מגיע לו מוות כזה. מי שעשה לו את זה ייענש משמיים. אנחנו כואבים ולא יודעים איך לעכל את המכה". סיפר אחד החברים. "לפני כמה חודשים נפטר אחד מחברינו הטובים. מאיר ליווה אותו כשהתמודד עם מחלת הסרטן".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully