וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: לאן נעלם אחד האנשים המרכזיים בשוק האפור?

מאיר לוי, מלווה בריבית בן 60 מחולון, נראה לאחרונה ביום חמישי לאחר שקיבל 300 אלף שקלים במזומן מלקוח. מכוניתו נמצאה בתל אביב עם פגיעה בחזית ובתוכה התגלו כתמי דם

מסתורין בשוק האפור: מאיר לוי, מלווה בריבית שנחשב לאחת הדמויות המרכזיות בשוק האפור, נעלם ביום חמישי האחרון. המשטרה פרסמה היום (שני) את דבר היעלמותו של לוי, תושב חולון בן 60, ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. במשטרת תל אביב חוששים לחייו של לוי, שבין היתר הלווה כספים לגופים גדולים ואף לארגוני הפשע הגדולים.

תחילתה של הפרשה ביום חמישי האחרון אז נפגש לוי עם אחד מלקחותיו שהחזיר לו הלוואה בסכום של כ-300 אלף שקלים במזומן. לטענת הלקוח, מיד לאחר מכן הסיע אותו לוי לביתו במרכז תל אביב ומשם המשיך לוי לדרכו.

עוד בתחום משפט ופלילים:
חשד לרצח בתל אביב: בן 40 נדקר בצווארו - במספריים
פרשת סחיטה חמורה: עבריין בכיר ופרקליט מוכר נחקרו
הנשק החדש נגד מולנר ודומרני: דוחות תנועה

אלא שלוי לא הופיע בביתו באותו יום. בני משפחתו מיהרו להודיע על כך למשטרת מרחב איילון, שפתחה בחקירה ובסריקות בניסיון לאתרו. במהלך הסריקות, אותר כלי הרכב שלו חונה בצורה מסודרת בחניה ברחוב נס לגויים בתל אביב. בתוך הרכב נמצאו כתמי דם וכן נמצאה פגיעה בחלק הקדמי של כלי הרכב.

על פי הערכה ראשונית, נראה כי הרכב היה מעורב בתאונת דרכים. אלא שלמשטרה לא הגיע כל דיווח על תאונה ולבתי החולים במרכז הארץ לא הגיע פצוע תאונת דרכים בשעות שלאחר ההיעלמות. לכן, להערכת המשטרה, לוי נעלם שלא מרצונו.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully