וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השבוע: שר התחבורה וההגנה המלזי

20.3.2014 / 12:51

השבוע בחרה המהדורה בסרי הישאמודין, שעמד באומץ מדי יום מול עיתונאים ביקורתיים דיבר בלי סוף ובעצם לא אמר כלום. המהדורה חושבת שלשונו המושחזת זקוקה למנוחה ושולחת אותו לסדנת ויפאסנה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

התפתחות בתעלומת המטוס המלזי: אוסטרליה הציגה צילומי לוויין עם מה שנראה כמו שרידים של המטוס, כוחות גדולים מנסים לאתר את השרידים בשטח. כתב וואלה! חדשות, אמיר תיבון, העיתונאי הישראלי היחיד שהיה במלזיה מספר על מדינה מבולבלת וחרדתית.

חקירת הדבקה מכוונת של HIV: כפי שנחשף אמש בוואלה! חדשות המשטרה חושדת כי צעיר שבנות ה- 20 לחייו, נשא HIV, קיים יחסים לא מוגנים עם עשרות צעירים בכוונה להדביקם. שלושה צעירים כבר מסרו עדות במשטרה, ובימים הקרובים צפויים להעיד צעירים נוספים. במשרד הבריאות שוקלים לכנס את ועדת האתיקה בכדי לקבוע האם יש לפרסם את שמו של הצעיר בכדי להתריע את הציבור. המקרה הנוכחי אינו היחיד – מה גורם לנשאי הנגיף להדביק אחרים בזדון?

פיגועי ויקיפדיה: הטניסאית שחר פאר נבחרה להדליק את המשואה בטקס יום העצמאות השנה ומתברר שלא כולם אהבו את הרעיון. גולשים שהתעצבנו על ההחלטה השמיצו את פאר בערך הויקיפדיה של הדלקת המשואות וכתבו כי היא ”בושה למדינה". פאר אינה הסלבריטאית היחידה שנפלה קורבן לגולשים מרושעים – אילו סלבריטאים נוספים עברו טרור אינטרנטי?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם סיכוי להגבלת ראות בדרום בגלל אדים, סוף השבוע צפוי להיות נכים, בשבת התחממות קלה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully