וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי המטוס אולי נמצאו, אך התעלומה לא נפתרה

20.3.2014 / 15:36

מלבד מיקומו של המטוס המלזי שנעלם לפני כשבועיים, לא בטוח שגילוי השברים יספק את התשובות בנוגע לרגעים האחרונים של הנוסעים. ואיך כל זה משפיע על חברת התעופה?

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חקירת הדבקה מכוונת של HIV: כפי שנחשף אמש בוואלה! חדשות המשטרה חושדת כי צעיר שבנות ה- 20 לחייו, נשא HIV, קיים יחסים לא מוגנים עם עשרות צעירים בכוונה להדביקם. שלושה צעירים כבר מסרו עדות במשטרה, ובימים הקרובים צפויים להעיד צעירים נוספים. במשרד הבריאות שוקלים לכנס את ועדת האתיקה בכדי לקבוע האם יש לפרסם את שמו של הצעיר בכדי להתריע את הציבור. המקרה הנוכחי אינו היחיד – מה גורם לנשאי הנגיף להדביק אחרים בזדון?

פיגועי ויקיפדיה: הטניסאית שחר פאר נבחרה להדליק את המשואה בטקס יום העצמאות השנה ומתברר שלא כולם אהבו את הרעיון. גולשים שהתעצבנו על ההחלטה השמיצו את פאר בערך הויקיפדיה של הדלקת המשואות וכתבו כי היא ”בושה למדינה". פאר אינה הסלבריטאית היחידה שנפלה קורבן לגולשים מרושעים – אילו סלבריטאים נוספים עברו טרור אינטרנטי?

איש השבוע שלנו הוא שר התחבורה וההגנה המלזי, הישאמודין חוסיין, שמדי יום עומד ומדבר מול עשרות עיתונאים מבלי לומר בעצם דבר. צוות המהדורה מציע להישאמודין, ה"נחמן שי" המלזי, ללמוד ממנהל בית החולים שיבא תל השומר איך מכניסים טאץ' אישי, גם כשאין לך מה לחדש.

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם סיכוי להגבלת ראות בדרום בגלל אדים, סוף השבוע צפוי להיות נכים, בשבת התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully