וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת "המחסל מספר 1" לצאת לחתונת בנו הזמר

אבנר הררי, הנחשב ל"מוציא לפועל" של משפחת אברג'יל, עתר בבקשה לצאת לחופשה בת 48 שעות. השופט נימק את הדחייה במידע "חמור" על כוונה לפגוע בו ובכוונה שלו לפגוע באחרים

אבנר הררי בבית המשפט פברואר 2010. אורי לנץ
זהו מאסרו התשיעי, והוא מסווג כ"סוג א'". אבנר הררי בבית המשפט/אורי לנץ

בית המשפט המחוזי מרכז בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים דחה היום (שני) את עתירתו של אבנר הררי – שהוגדר על ידי המשטרה "המחסל מספר 1 בישראל" – לצאת לחופשה מיוחדת לרגל חתונת בנו איתי, זמר שעומד מאחורי הלהיט "בת מלך", מחרתיים בפתח תקווה. הררי, שמרצה שש שנות מאסר בגין קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נשק, נחשב ל"מוציא לפועל" של משפחת אברג'יל. זהו מאסרו התשיעי, והוא מסווג כ"סוג א'" – השתייכות לארגון פשיעה.

בעתירה שהגיש באמצעות עורכי דינו אבי עמירם ואיתן סבג, ציין הררי כי פנה באופן בלתי פורמלי לרשויות בכלא רימונים שבו הוא מרצה את עונשו, וביקש חופשה של 48 שעות בהתאם לפקודת הנציבות ובהיותו בן משפחה קרוב, אולם סורב ומכאן עתירתו. בתשובה שהגיש שירות בתי הסוהר נומקה ההחלטה שלא לאפשר את יציאתו של הררי בצורך להגן על שלום הציבור ועל שלומו של הררי עצמו. זאת, בשל מידע מודיעיני שהוגדר "חמור", וממנו עולה כוונת פגיעה של אחרים בהררי ושל הררי באחרים.

עוד בנושא משפט ופלילים:
אסיר עולם פנה לפרקליטות: יש לי מידע על גיא חבר
תעלומה: לאן נעלם אחד האנשים המרכזיים בשוק האפור?
חשד לרצח בתל אביב: בן 40 נדקר בצווארו - במספריים

קשר קשר נגד מולנר

בדיון שנערך בבית המשפט טען עורך דינו אבי עמירם כי הררי יצא כבר לחופשות רבות, ולכן לאותו מידע מודיעיני לכאורה אין באמת משמעות, מעבר לרצון של שב"ס "לכסות את עצמו". השופט אברהם טל שעיין במידע החסוי אמר כי על אף שהמידע ישן – זה מ-2014 איננו מעלה חשש – עדיין יש הצדקה לא להוציא את הררי לחופשה מיוחדת.

לפי כתב האישום שהוגש ב-2010, הררי פעל יחד עם עידן חיים, ציון יעיש וישראל חמדי במטרה לרצוח את העבריין אייל בליסה, המקורב לראש ארגון הפשיעה עמיר מולנר. הארבעה נעצרו ליד ביתו של בליסה בגבעת שמואל, שם אספו מידע לקראת התנקשות בחייו. על אף שכתב האישום ייחס לארבעה ניסיון רצח, ב-2011 הם זוכו מעבירה זו לאחר שהמשטרה והפרקליטות לא הצליחו להציג די ראיות. במקום זאת, הם הורשעו בקשירת קשר לביצוע פשע ובעבירות נשק.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully