וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים ואנשי שמאל בסרטון חדש: "כיף להיות ימני"

14.3.2014 / 0:01

ברוח פורים מחד וברוח השבוע הסוער בכנסת מאידך, הפיקו והפיצו בתנועת "שלום עכשיו" קליפ ביקורתי והומוריסטי המתאר "איזה כיף להיות ימני", תוך תיאור ההטבות למתנחלים. צפו

שלום עכשיו

בתנועת "שלום עכשיו" הפיצו אמש (חמישי) ברשתות החברתיות סרטון שהפיקו בימים האחרונים הקרוי "איזה כיף להיות ימני". בסרטון, המשלב ביקורת פוליטית והומור, משתתפים אישי ציבור שונים, בהם יוסי ביילין, אברום בורג, ח"כ איתן כבל וח"כ מיכל רוזין.

עוד בוואלה! חדשות:
8 רקטות התפוצצו בעוטף עזה, יירוט מעל נתיבות ושדרות
האויב של משפחת אבוטבול מנתניה נפצע בפיצוץ רכב
הבית הלבן: "מידע חדש על המטוס המלזי שנעלם"

הסרטון הינו קליפ וידאו המבוסס על השיר המפורסם "Got My Mind Set on You", כאשר המילים נכתבו מחדש והותאמו למסרים בהם דוגלת התנועה. "הסרטון עם חיוך, המאבק רציני" - נכתב בשקופית האחרונה של הסרטון ולטענת מנכ"ל "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר: "מעבר לחיוך, יש בסרטון מסרים אידיאולוגיים ופוליטיים ברורים שמתחברים עם מה שהתרחש השבוע בכנסת, אני מקווה שנוכל להוכיח לציבור שגם בשמאל יש הומור".

שלום עכשיו מציגה: סרטון: איזה כיף להיות ימני, בהשתתפות חברי כנסת ואישי ציבור.
"איזה כיף להיות ימני". אופנהיימר

"בחרנו להתחבר למסורת היהודית ובחג הזה לעשות 'ונהפוכו'", הסביר אופנהיימר, "מעבר לחיוכים ולתחפושות יש בסרטון מסר פוליטי ואידאולוגי ברור, שמתחבר למאבק שהתחולל השבוע בכנסת והכל עם חיוך. אני מאוד שמח שבסרטון משתתפות דמויות מפתח ממפלגות שונות ושההיענות הייתה טובה וספורטיבית. מקוריות והומור הפכו לכלים הכרחיים על מנת להעביר מסר שיגיע גם לדור הצעיר ולאנשים שפחות מתעניינים בפוליטיקה".

את נריה ארנון, דוברת היישוב היהודי בחברון, הסרטון קצת פחות הצחיק: "כיף להיות ימני: לספוג אבנים, התנכלויות, פיגועים והשמצות 24/7, להפריח שממה, לבנות את הארץ, להילחם עליה, לאהוב אותה, לעמוד בחזית כדי להגן על צביונה של מדינת ישראל ותושביה. לדעת שאתה כאן בזכות ומהכרח. לעמוד מול האמת ולעשות את מה שצריך מתוך אמונה והבנה שאין דרך אחרת. אין יותר טוב מזה".

ח"כ אורית סטרוק (הבית היהודי) הגיבה אף היא לסרטון. "הסרטון של שלום עכשיו יוצא בתזמון 'מושלם'", אמרה סטרוק, "כשתושבי דרום הארץ יושבים במקלטים אחרי שהבטיחו לנו שלום ובטחון אם רק נצא מגוש קטיף. רק שמאל מנותק יכול להמשיך ללגלג על 'הפחדות' מימין בדיוק כשהן מתמששות אחת לאחת. מעניין איזה סירטון יפיקו אם תוקם - חלילה - מדינה פלסטינית ותל אביב תהפוך ל'עוטף יו"ש'".

(עדכון ראשון: 22:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקליפ "להיות ימני" של שלום עכשיו. שלום עכשיו,
"הסרטון עם חיוך, המאבק רציני". ביילין/שלום עכשיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully