וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כשאובמה יצא לסיבוב שופינג

טל היינריך

12.3.2014 / 12:49

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

חוק "שירות ביטחון" לגיוסם של בחורי הישיבות עבר בכנסת ברוב של 65 בעד, ומתנגד אחד – חבר הכנסת יוני שטבון (הבית היהודי). על פי החוק, 74% מהחרדים בכל שנתון יתגייסו לצה"ל. חברי האופוזיציה החרימו גם היום את הדיונים ולא השתתפו בהצבעה.

משה אבוטבול, ראש העיר החרדי של בית שמש, זכה בבחירות החוזרות לראשות העיר. אבוטבול זכה ב-51% מהקולות, בעוד יריבו החילוני, אלי כהן, קיבל כ-49% בלבד. בבחירות החוזרות בנצרת לעומת זאת, אירע מהפך, כאשר המועמד עלי סלאם גבר על ראש העיר הוותיק ראמז ג'ראייסי.

מפקד חיל האוויר של מלזיה הכחיש את האמירות שיוחסו לו אתמול, לפיהן המטוס שנעלם בשבת אותר על ידי מכ"ם צבאי במסלול הפוך מנתיבו המקורי. המדינות השכנות זועמות על ההתנהלות המבולבלת של המלזים.

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, יצא למשימה מיוחדת בניו יורק: שופינג עבור הנשים שבחייו – מישל, סשה ומאלאיה. לשם כך הוא נכנס לחנות "גאפ" בשדרה השלישית, בחן היטב סוודרים וטי-שירטס, ולבסוף אמר: "אני חושב שהבנות יהיו מרוצות מחוש הסטייל שלי". אובמה שילם בקופה כאחד האדם, אבל תור לא היה שם.

תחזית מזג האוויר: היום יירד גשם לפרקים מצפון הארץ ועד לנגב. מחר צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully