וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים לא הורשו להיכנס לתוניסיה במהלך הפלגה

חברת הספנות מסרה בתגובה כי כמה מהתיירים, בעלי הדרכון ישראלי, לא הורשו לרדת מהספינה לאחר שעגנה בבירת המדינה הערבית. משרד התיירות בתוניס: "לא הייתה להם ויזה"

אפליה או הליך ביורוקרטי? חברת הנסיעות האמריקנית "נורוויג'ן קרוז ליין" הודיעה אמש (שני) כי כמה תיירים עם דרכון ישראלי לא הורשו להיכנס לתוניסיה לאחר עגינת הספינה "נורוויג'ן ג'ייד" שבה הפליגו, בנמל חלק אל-ואדי בתוניס ביום ראשון.

החברה, שמשרדיה הראשיים ממוקמים במיאמי, הודיעה כי בעקבות החלטה של הרגע האחרון מטעם הממשלה התוניסאית, לא הותר למספר קטן של נוסעים, בעלי אזרחות ישראלית, לרדת מהספינה. בכירה במשרד התיירות התוניסאי אישרה את הדיווח, ומסרה כי מדובר בהליך ביורוקרטי, שכן לנוסעים לא הייתה אשרת כניסה מתאימה למדינה.

עוד חדשות מהעולם
"סוריה היא המקום המסוכן ביותר בעולם לילדים"
איראן קופצת על ההזדמנות: "נפתח היחסים עם חמאס"
'איראני רכש את הכרטיסים לנוסעים בדרכונים המזויפים'

נמל תוניסיה. Flickr / PAUL SKG, Creative Commons
נמל תוניסיה/Creative Commons, Flickr / PAUL SKG

נציגים מטעם חברת הנסיעות מסרו כי הם בודקים את נסיבות המקרה עם הגורמים הרלוונטיים בתוניסיה. "אנו מתנצלים על כל האי-נוחות שנגרמה לאורחינו ומעריכים את ההבנה שלהם", מסרה החברה, והוסיפה כי מסי הנמל הוחזרו למי שלא זכה לרדת מהספינה.

הארגון היהודי "בני ברית" פרסם הודעת גינוי, ואמר כי יהודים קנדים שהיו בספינה התלוננו באוזניו על המקרה. "לחברת השיט יש את האחריות לייעץ לנוסעיה על מדיניות של אפליה מבעוד מועד", אמר פרנק דיאמנט, נציג בסניף הקנדי של הארגון. "עדיף שהחברה תימנע מעגינה בנמלים בהם קיימת מדיניות כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully