וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נתניהו ולשכתו נפרדים מראש הסגל בשירה וריקודים

9.3.2014 / 22:12

לרגל סיום תפקידו של גיל שפר צילמו אנשי הלשכה סרטון שבו כיכב לא אחר מהבוס, ש"ניצח" על התזמורת ונפרד ממקורבו בחרוזים. את שפר, ששימש בתפקיד מאז 2009, יחליף ארי הרו

צילום: יוטיוב

בין ישיבת ממשלה לעיסוק באנייה עם הנשק האיראני, התפנה היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפרד מראש הסגל שלו, גיל שפר, שסיים את תפקידו בתום חמש שנים. באירוע שנערך לכבוד שפר בירושלים השתתפו בין היתר רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שרים בעבר ובהווה, שגרירים, חברי כנסת, יועצים ועובדים מהלשכה ונציגי ממשרדי ממשלה שונים.

עוד בוואלה! חדשות:
האופוזיציה החליטה: נחרים הדיונים בכנסת על חוקי המריבה
הקצין שקיבל שוחד הוקלט: "תביא קילו בשר ונעליים"
האם אלברט איינשטיין היה מעריץ של הנביא מוחמד?

אירוע פרידה מראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, גיל שפר, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, מרץ 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"תחושה מופלאה עבור ראש ממשלה". נתניהו נפרד משפר, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"למדתי להכיר את גיל, ויש לו נשמה יתרה", אמר נתניהו באירוע. "הרבה תכונות אחרות גם חשובות, אבל בעיניי זה הכי חשוב – יש לך נשמה, גיל, ואתה שחקן נשמה וככה הרגשנו איתך. הרגשנו שיש מישהו להישען עליו. הרגשתי שאתה מהווה נבחרת שלמה והפעלת נבחרת שלמה על מנת לאפשר לי להניע את המדינה קדימה... זו תחושה מופלאה עבור ראש ממשלה. אני אסיר תודה לך".

ברכה מעניינת לא פחות השמיע יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, שאמר כי יש לו "סקופ תקשורתי ענק" לספר לנוכחים, והסביר: "מפלגת העבודה תהיה מוכנה לסייע לממשלה בכל דרך אם גיל שפר יישאר בה. מה לעשות שאתה עוזב? אנחנו מאוד מעריכים אותך, אני אישית מכיר אותך הרבה מאוד שנים מעשייתך הציבורית, עשייה שהיא לטובת המדינה נטו".

שפר עצמו אמר באירוע כי לשכת ראש הממשלה "איננה עבורי רק מקום עבודה – זהו בית. בית חם, תוסס ומלא פעילות. בית שבכל רגע נתון קורים בו אינספור דברים. הבית הזה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי, והוא ימשיך להיות כך גם מחר – כשכבר לא אהיה פה. היום, אני חותם פרק חשוב בחיי – אחרי 15 שנים בשירות הציבורי ומתוכן חמש שנים לימינו של ראש הממשלה, כעת הגיע השעה לומר: תודה – ושלום". הוא הודה לנתניהו, שלצדו עבד מאז נבחר לראשות הממשלה ב-2009. "ראיתי את המסירות שבה אתה פועל למען ביטחון המדינה. בכל פעם מחדש התרגשתי והתרשמתי מן האנושיות ומהרגישות הפנימית. תודה לך, על הדברים הגדולים והקטנים ובהם גם הדמיוניים והדיסקרטיים, שישפיעו עליי לתמיד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אירוע פרידה מראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, גיל שפר, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרץ 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"תודה על הדברים הגדולים והקטנים, ובהם גם הדמיוניים והדיסקרטיים"/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אולם ההפתעה האמתית שאירוע הפרידה הייתה הקרנה של סרט שהכינו אנשי הלשכה לשפר. מי שכיכב בו היה לא אחר מאשר הבוס, ראש הממשלה נתניהו. באירוע הוקרן סרט שהכינו חבריו של גיל ללשכה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "שלום חבר יקר גיל שפר, לכבודך שרים כאן שיר פרידה. מחוכמתך אפשר לכתוב עוד ספר, כולם היום אומרים לך תודה", שרו אנשי הלשכה, שמולם עמד נתניהו ועשה תנועות של מנצח בתזמורת. בסיום הסרטון, התמקד הצלם בראש הממשלה, שבנימה משועשעת אמר: "תודה גיל, היית ונשארת ממש בלתי רגיל".

את שפר יחליף בתפקיד ארי הרו, שהיה היועץ לקשרי חוץ של נתניהו בשנת 2007 ומנהל לשכתו בתפקידו כיו"ר האופוזיציה ובהמשך כראש הממשלה בשנים 2010-2008. הן שפר והן נתניהו איחלו להרו הצלחה בתפקידו החדש.

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully