וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלברט איינשטיין היה מעריץ של הנביא מוחמד?

בסרטון שהופץ באיראן, נראה אחד מאישי הדת הבכירים במדינה מסביר לקהל כי הפיזיקאי היהודי היה למעשה מוסלמי שיעי: "הוא ראה במסע הלילי של הנביא הוכחה לתורת היחסות"

האם אבי תורת היחסות, הפיזיקאי הגרמני-יהודי אלברט איינשטיין, היה למעשה מוסלמי שיעי? איש דת בכיר באיראן משוכנע שכן.

בסרטון שזכה לתהודה ביוטיוב ביומיים האחרונים, נשמע האייתוללה מוחמד-רזא מהדוי-כני נואם בפני קהל, ומספר כי בערוב ימיו, החליט איינשטיין להתאסלם ולקבל על עצמו את השיעה. "כאשר שמעתי על המסע הלילי של הנביא מוחמד, הדבר טלטל את עולמי", מצטט מהדוי-כני את דברי איינשטיין, לכאורה.

מהדוי-כני עומד בראש מועצת המומחים, הגוף הפרלמנטרי הממנה את המנהיג העליון של איראן, וממנה את מחליפו בעת הצורך. לדבריו, המדען היהודי ראה בסיפור האיסלאמי של חווית המסע הלילי של מוחמד, הוכחה מובהקת לתורת היחסות ולרעיונות המסע בזמן. זאת, לטענתו, בשל יכולתו של הנביא מוחמד לנוע למרחקים עצומים במהירות האור, תוך שהמסע גם כולל ביקור ברחבי העולם ובארץ ישראל.

לקריאה נוספת
האמת המטורפת והאיראנית על השורשים היהודיים של קייט מידלטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האייתוללה מוחמד-רזא מהדוי-כני עם המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהימנות הסרטון אינה ברורה, והוא הופץ בשני ערוצי יוטיוב המקושרים לאופוזיציה האיראנית. ישמי שטוען שמדובר בסרטון שעבר עריכה מגמתית, וכי הדברים לא נאמרו באופן שבו הם מוצגים.

הסרטון זכה לפופולריות רבה באיראן, ודבריו של האייתוללה צוטטו בהרחבה בטוויטר ובפייסבוק. הדבר גרר גם תגובות משעשעות על ההתייחסות המפתיעה ל"איינשטיין המוסלמי". אחד הגולשים כתב כי "גם דארווין ומרקס המירו בסוף ימיהם את דתם לאיסלאם השיעי, כשהבינו כי טעו בתיאוריות שהעלו, וכי ניטשה בכבודו ובעצמו הגיע בגיל מבוגר לעיר קום וביקש להצטרף ללימודי הדת".

(עדכון ראשון: 22:02)

3 מיליון דולר עבור המכתב שבו קבע אינשטיין: "התנ"ך - קובץ אגדות ילדותיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully