וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב אחר שלב: נתיב ההיעלמות של טיסה 370

טיסת מלזיה איירליינס המריאה בשעה 00:41 מקואלה לומפור ונעלמה מהמכ"ם בגובה רב לאחר שכנראה ניסתה לשוב על עקבותיה. לבד מכתם שמן, הים שומר את סודותיו. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

הרשויות במלזיה טרם הצליחו להתחקות אחר המטוס שנעלם בסוף השבוע מעל הים, ולא ברור לפי שעה אם מדובר בתאונה או בפיגוע טרור. מהדורת וואלה! אספה את הנתונים הידועים וגיבשה תמונה של השתלשלות האירועים, שלב אחרי שלב:

טיסת MH370 של חברת התעופה מלזיה איירלינס המריאה משדה התעופה בקואלה לומפור ב-00:41. היעד היה שדה התעופה של בייג'ינג, סין, כשזמן הנחיתה המשוער היה 6:30 בבוקר. כשעתיים אחרי ההמראה, בשעה 2:40, אבד הקשר עם המטוס, בחוף המזרחי של קוטה בהארו. המטוס לא שלח אותות מצוקה, אבל לפי נתוני הרדאר נראה כי הוא ניסה לשוב על עקבותיו לקואלה לומפור זמן קצת לפני ההיעלמות.

מיד לאחר שאבד הקשר עם המטוס החלו החיפושים. 40 ספינות ו-22 מטוסים ניסו לאתר את שברי המטוס. אתמול אחר הצהריים אותרו שני כתמי שמן במפרץ התאילנדי, כ-140 קילומטר מדרום לאי הוייטנאמי תו-צ'או בים סין הדרומי.

מדובר במטוס בואינג 777, דגם שמעולם לא התרסק. עליו היו 227 נוסעים ו-12 אנשי צוות. החשד לפיגוע טרור עלה משום שעל הטיסה היו שני נוסעים עם דרכונים גנובים, האחד אוסטרי והשני איטלקי, שקנו את כרטיסי הטיסה יחד. שני נוסעים נוספים הוגדרו כחשודים.

במקביל, נבדק גם חשד לתאונה: באוגוסט האחרון נגרם נזק לאחת מכנפי המטוס בשדה התעופה בשנחאי כאשר הוא התנגש באוטובוס מטען בשדה. הנזק היה קל יחסית והוא תוקן. כך או כך, נראה שמדובר באחד האסונות האוויריים הגדולים בהיסטוריה ובטרגדיה קשה ל-239 משפחות.

עוד במהדורה:

מכות בבית המשפט: בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום את עדן אוחיון ברצח גדי ויכמן. משפחתו של אוחיון התפרעה במהלך הקראת פסק הדין, השופטים נאלצו לצאת מהאולם והמאבטחים השתלטו על בני המשפחה המתפרעים. בת זוגו של ויכמן: "אני חוששת מאלימות בני משפחת אוחיון".

"טקס הדלקת משואות נשי- גימיק מיותר": הילה קובו חושבת שההחלטה על טקס טהרת נשים בלבד הוא לא יותר מעוד גימיק בפסטיבל יום האישה שמוצף בהצהרות ריקות מתוכן על העצמה נשית ופמיניזם.

הגוונים הפאתטיים של מישל אובמה: אחרי שהפכה לאייקון אופנה בינלאומי, הגברת הראשונה של אמריקה מזעזעת את העולם וצובעת לבלונד כאחרונת הקים קרדשיאניות. מה עובר על מישל אובמה?

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם גשם מקומי, מחר ירידה נוספת בטמפרטורות עם גשם מקומי שייחלש במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully