וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו בקשר: מיהם הח"כים הבזבזנים ביותר במשכן?

6.3.2014 / 12:39

הכנסת פרסמה את הוצאות הח"כים בשנה החולפת על קשר עם הבוחר, מהן עולה כי בוזבזו עשרות אלפי שקלים על עיתונים, ביפר, אתרי אינטרנט, נסיעות וכיבוד. והיכן ממוקם שר האוצר?

תמונה קבוצתית של חברי  הכנסת ה-19, ינואר 2013. בן קלמר
עשרות אלפי שקלים על עיתונים, ביפר וכיבוד. השבעת הכנסת ה-19/בן קלמר

הכנסת פרסמה היום (חמישי) דוח על הוצאות חברי הכנסת עבור קשר עם הבוחר לשנת 2013. אלו שהתבלטו עם ההוצאות החריגות ביותר בשנה החולפת הם חברי הכנסת אברהם מיכאלי (ש"ס) שהוציא 71 אלף שקלים, אמנון כהן (ש"ס) שהוציא 64 אלף וחנא סוויד (חד"ש) שבזבז את אותו סכום גם הוא. כל חברי הכנסת עמדו בתקרת ההוצאות המותרת.

חברי כנסת נוספים שהתברגו לרשימה הלא מחמיאה הם יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג, עם הוצאה של 63 אלף שקל, וישראל אייכלר (יהדות התורה) עם 62 אלף שקלים. עם זאת, יש לציין כי חברי כנסת אלו היו זכאים לשכירות של לשכה פרלמנטרית, עובדה המסבירה בחלקה את ההוצאות הגבוהות.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
צעירי האיחוד האירופי: לא לחרם על מוצרי התנחלויות
ארדן ולפיד הודיעו: אגרת הטלוויזיה תבוטל בעוד שנה
אמון מהחרדים ודאגה לנשים: שקד סיפקה את הסחורה?

ישיבת סיעת העבודה, 6 במאי 2013. יואב דודקביץ'
עשרת אלפי שקלים על שלושה טלפונים. חבר הכנסת פואד בן אליעזר/יואב דודקביץ'

עוד ברשימה: חבר הכנסת שמעון אוחיון (הליכוד ביתנו) שהוציא 10,000 שקל על עיתונים ו-5,000 על כיבוד, המועמד לנשיאות בנימין (פואד) בן אליעזר ששילם לא פחות מ-10,000 שקלים על שלושה מכשירי טלפון וחברת הכנסת פנינה תמנו-שטה (יש עתיד) שהוציאה 6,400 שקלים על כיבוד מחשבון משלמי המסים. יו"ר הקואליציה, יריב לוין, הוציא 23 אלף שקלים על אתר אינטרנט ו-13 אלף על כנס הסברה, ואילו חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) הוציאה השנה על ניו-מדיה לא פחות מ-27 אלף שקלים.

רוב חברי הכנסת אמנם מעודכנים טכנולוגית, אולם חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי (הבית היהודי) כנראה לא הפנים שהשנה היא 2014, והוציא לא פחות מ-2,216 שקל על מנוי ביפר. חבר הכנסת משה פייגלין (הליכוד ביתנו) הוציא 28 אלף על "הדפסות ופרסומים", ואילו רות קלדרון (יש עתיד) הוציאה כמעט 11 אלף שקל על שני מחשבים. חבר הכנסת נחמן שי (העבודה) הוציא 2,300 שקל עבור נסיעות לנתב"ג ו-6,300 שקל עבור מחשב אחד. חברת הכנסת פאינה קירשנבאום (הליכוד ביתנו) הוציאה 5,000 שקל עבור לימוד שפה.

ומי בתחתית הרשימה? חבר הכנסת החסכן ביותר הוא שר האוצר, יאיר לפיד, שהוציא בסך הכול 875 שקלים. אחריו ראש המשלה בנימין נתניהו, שסל כל הוצאותיו נאמד ב-1,137 שקלים. למקום השלישי ברשימת החסכנים הגיע השר מאיר כהן, שהוציא 3,369 שקלים.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully