וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדי שקרא לחיילת "פרוצה" הורשע בהטרדה מינית

6.3.2014 / 12:30

שלמה פוקס, שהורה לדורון מטלון לעבור לחלקו האחורי של האוטובוס בו נסעו בירושלים ב-2011, הורשע גם בהתנהגות פסולה במקום ציבורי. מטלון זכתה השבוע בתואר נערת ישראל

דורון מטלון שספגה גידופים בקו מהדרין, כיום היא דוגמנית.. דרור עינב
סירבה לעבור לחלק האחורי של האוטובוס. דורון מטלון/דרור עינב

בית משפט השלום בירושלים הרשיע הבוקר (חמישי) את שלמה פוקס, תושב ירושלים, בעבירות של הטרדה מינית והתנהגות פסולה במקום ציבורי. זאת, לאחר שבדצמבר 2011 פנה לחיילת דורון מטלון שעמדה בקדמת האוטובוס בו נסע וקרא לעברה: "פרוצה". בית המשפט ציין כי ההרשעה מתבססת על הודאתו של פוקס בחקירתו במשטרה ועל דבריהם של עדי ראיה. מטלון, אגב, זכתה שלשום בתואר נערת ישראל במסגרת טקס מלכת היופי.

חדשות נוספות מהארץ:
תיעוד: פקח תוקף אזרח ברמת השרון; "פוצץ במכות"
ארדן ולפיד הודיעו: אגרת הטלוויזיה תבוטל בעוד שנה
נקבע מותה של בת ה-4 מירושלים שטבעה באמבטיה

על פי כתב האישום שהוגש נגד פוקס בן ה-44 יממה לאחר האירוע, השניים נסעו בקו 49 של אגד בשדרות לוי אשכול בבירה. כרטיסנים עלו לאוטובוס באחת התחנות, וביקשו מהנוסעים להסדיר את התשלום. אחת הנשים שישבו באוטובוס ביקשה לעבור לחלקו הקדמי כדי לשלם לנהג, ולפי המתואר בכתב האישום, פוקס העיר לנוסעת כי "אישה לא צריכה לעבור קדימה בשביל לכרטס, ועליה לשוב לחלק האחורי".

לאחר מכן, פנה פוקס למטלון והורה גם לה לעבור לחלק האחורי של האוטובוס, כיוון שמדובר במה שמכונה "אוטובוס מהדרין", בו נהוג כי נשים יושבות מאחור. מטלון ענתה לו שנשים יכולות לשבת היכן שירצו, ופוקס השיב לה: "פרוצה, פרוצה, פרוצה, אין לך כבוד. את עומדת בין אברכים, וזו בושה".

בהחלטתה, כתבה סגנית נשיא בית המשפט השופטת חגית מאק-קלמנוביץ כי "כינויה של המתלוננת כפרוצה וכן הדרישה ממנה לעבור לחלקו האחורי של האוטובוס מהווים 'התייחסות מבזה ומשפילה'" כלפיה. כמו כן, נקבע כי "אין מחלוקת לגבי היותו של הנאשם מודע לתוכן דבריו ולמשמעותם".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully