וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במכתב האהבה המרגש שכתב הסבא העיוור לאשתו

מכתב האהבה שכתב אלדן בן ה-80 לאשתו גלנדה היה פשוט: "אני אוהב אותך, גלנדה". הפתק הקטן הפך לוויראלי כיוון שזהו הדבר בראשון שהוא כתב לאחר ששב לראות אחרי 25 שנים בהן היה עיוור

גבר מבוגר מעניק פרחי לאשה מבוגרת. ShutterStock
גבר מבוגר מעניק פרחי לאשה מבוגרת/ShutterStock

מכתב האהבה שכתב אלדן בן ה-80 לאשתו גלנדה היה פשוט וקצר: "אני אוהב אותך, גלנדה". לכאורה לא סיפור מיוחד, אולם הפתק הפשוט הזה כבר נצפה על ידי מעל לחצי מיליון אנשים והפך ללהיט ברשת: זהו המכתב הראשון שאלדן כותב לאשתו מאז שהתעוור לפני 25 שנים וזהו אחד מהדברים הראשונים שהוא עשה מאז שעבר ניתוח להשבת ראייתו.

על פי הדיווח ב"האפטינגטון פוסט", אלדן הילטונן בן ה-80 ממישיגן, ארה"ב החל לאבד את ראייתו לפני 25 שנים ולאחרונה הפך לעיוור לגמרי. לפני כחודשיים הוא עבר ניתוח להשתלת עדשה טלסקופית בעינו, מה שיאפשר לו להתחיל לזהות תווי פנים, לקרוא ולכתוב – כך דווח אמש (שלישי) ביאהו. למרות שהראייה שלו עדיין מטושטשת, הוא החליט בתחילת השבוע כי חלף יותר מדי זמן מאז שכתב לאשתו גלנדה מכתב אהבה. המסר שלו היה קצר ומתוק – "אני אוהב אותך, גלנדה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתק שריגש את הרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכדם של בני הזוג, קייל המילטון, פרסם את המכתב באתר רדיט וסיפר כי סבתו בכתה כשקיבלה את הפתק. "היא אמרה שכל מה שהם עברו בכדי לאפשר לסבא שלי לראות שוב היה שווה את זה".מאז שפורסמה התמונה לפני כשבוע צפו בה כבר קרוב ל-800 אלף איש והיא זוכה לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully