וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזתה לפלסטיקאית - והזריקה חומרים אסורים

אחיקם משה דוד, כתבנו בחיפה והעמקים

5.3.2014 / 0:03

תושבת נתניה בת 38 נעצרה בחשד שהתחזתה לרופאה ונהגה להזריק למטופליה חומרים כימיים האסורים לשימוש בארץ. היא תובא מחר לדיון בהארכת מעצרה. גם בן זוגה עוכב לחקירה

אילוסטרציה. ShutterStock
החקירה נמצאת בראשיתה/ShutterStock

תושבת נתניה בת 38 נעצרה אתמול (שלישי) בחשד שהתחזתה לרופאה פלסטיקאית ונהגה להזריק חומרים כימיים האסורים לשימוש בארץ בפניהם של מטופליה באזור נתניה והקריות. שוטרי מפלג הונאה במחוז חוף עיכבו לחקירה גם את בן זוגה של החשודה, תושב העיר בן 33, בחשד למעורבות בפרשה. ראש מפלג הונאה במחוז חוף, רב-פקד אלי סופר, אמר כי החקירה נמצאת בראשיתה וכי מחר תובא החשודה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בחיפה.

חדשות נוספות בוואלה!:
בשיא המתיחות מול המערב: רוסיה ערכה ניסוי בטיל בין-יבשתי
הפרקליטות לזקן: קודם תיחקרי שוב - אחר כך נחתום
אליפות כושר קרבי בצה"ל: הצנחנים גברו על גולני

לפני כחודש נעצר תושב השרון בן 61 בחשד שהתחזה לפסיכיאטר וסיפק מרשמי תרופות באמצעות פנקס מרשמים וחותמת רופא שגנב. בחיפוש שערכו בלשי תחנת שדות בביתו של החשוד, ששימש על פי החשד מרפאה פירטית, נמצאו חותמת של רופא פסיכיאטר, כרטיסי קופות חולים, תעודות זהות, מרשמי תרופות וחפיסות כדורים מסוג "קלונקס" המיועדים לטיפול בחרדה.

על פי החשד, האיש, המטופל אף הוא בכדורים פסיכיאטריים, גנב את החותמת ואת פנקסי המרשם מרופאו, וזייף את חתימתו כדי לספק כדורי הרגעה. המשטרה פתחה בחקירה, ומנסה להתחקות אחר האנשים שקיבלו מהחשוד מרשמים ולאמוד את היקף התופעה. בין היתר, נבדק גם אם המטופלים שקיבלו את המרשמים היו מודעים לכך שהוא מתחזה.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully