וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות כושר קרבי בצה"ל: הצנחנים גברו על גולני

4.3.2014 / 18:48

מפקדי יחידות החי"ר פיקדו בעצמם על ההכנות לתחרות היוקרתית, ועבור לוחמי ה"חטיבה האדומה" המאמץ השתלם במיוחד, עם ניצחון מתוק על יריבתם ההיסטורית. במקום האחרון: גבעתי

תרגיל של גדוד 101 של חטיבת צנחנים, בגבול לבנון. פברואר 2014. ערן גילווארג
לוחמי גדוד 101 של הצנחנים/ערן גילווארג

לוחמי יחידות החי"ר התחרו היום (שלישי) ביניהם במסגרת האליפות השנתית בכושר קרבי של צה"ל. בשל החשיבות הרבה לה מייחסים ביחידות לאליפות, פיקדו השנה מפקדיהן באופן אישי על ההכנות והאימונים המפרכים לקראתה. האליפות כללה תחרויות שונות, ביניהן בוחן מסלול, בוחן פלוגה וקרב מגע. זרוע היבשה, בפיקודו של אלוף גיא צור, פרסמה הערב את התוצאות שמהם עלה כי למקום הראשון בבית "חטיבות החי"ר" הגיעה חטיבת הצנחנים, בפיקודו של אלוף משנה אליעזר טולדנו.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו בוועידת איפא"ק: "מוכן להגיע לשלום היסטורי"
מזרחי: "אם זקן תפתח קופסה שחורה – ללכת איתה"
סקר: רק 50% מהנשים נהנות מ"סטוצים"

למקום השני בבית הגיעה חטיבת גולני בפיקודו של אל"מ יניב עשור, ולמקום שלישי חטיבת כפיר בפיקודו של אל"מ אשר בן לולו. חטיבת גבעתי בפיקודו של אל"מ עופר וינטר הפתיעה לרעה והידרדרה השנה למקום האחרון בדירוג. זאת, לאחר שבקדנציה של מפקד החטיבה הקודם, תת-אלוף מוני כץ, גרפה החטיבה את מרבית המקומות הראשונים, ומאז שנת 2012 החלה לרשום ירידה מדורגת עד למקום האחרון השנה.

בבית "היחידות הנלוות", זכתה במקום הראשון פלוגת הסיור של חטיבה 7 בשריון, במקום השני פלס"ר חטיבה 401 ובשלישי חטיבה 601. בבית "בסיסי האימונים החטיבתיים" זכה, כפי שקורה בדרך כלל, בסיס האימון החטיבתי של חיל הים. במקום השני זכו לוחמי בסיס האימונים של הצנחנים ובמקום השלישי חיילי בסיס גולני. מחר תימשך התחרות שתיבחן את הכוחות המתניידים – ביניהם שריון ותותחנים - ולוחמות גדוד הקרקל.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully