וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה מתהדרת בהצלחות, אבל התוצאה היא אפס"

טענות המשטרה כי הפשיעה נמצאת במגמת ירידה - וכתבי האישום בעלייה, הרגיזה משפחות של קורבנות למעשי פשיעה שלא פוענחו: "אולי הם מסתירים את ההצלחות בארונות"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, התייצב השבוע לישיבה מיוחדת בוועדת הפנים של הכנסת בשל התגברות מעשי הפשיעה והחיסולים ברחובות, במהלכה הפתיע את היושבים כשסיפר כי הפשע במגמת ירידה ושכמות הסיכולים וכתבי האישום - בעלייה. האמירה המפתיעה של דנינו הכעיסה רבים, בהם משפחות של קורבנות למעשי פשע לא מפוענחים.

עוד בוואלה! חדשות:
הרצח בבר-נוער: בוטל סופית ההסכם עם עד המדינה
הפרקליטות לזקן: קודם תיחקרי שוב - אחר כך נחתום
חבלה בצינורות גז בירושלים, חשד לרקע לאומני

המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
דבריו הכעיסו את משפחות קורבנות הפשיעה. דנינו/דרור עינב

"יורם נרצח ביוני 2008 אחרי שיצא ממשרד עורכי הדין שלו, ומאז, לדעתנו, המשטרה נמצאת בדיוק איפה שהיא הייתה בליל הרצח - בלי כיוון ובלי לדעת מי ביצע את המעשה", אמרה לוואלה! חדשות דיתי חכם, אחותו של עורך הדין יורם חכם, שנרצח במרכז תל אביב. "זה מקומם אותנו שהמפכ"ל מתהדר בהצלחות, כי אנחנו לא רואים אותן. הוא אמנם מדבר גבוה גבוה, אבל בשורה התחתונה התוצאה היא אפס", אמרה חכם. לדבריה, מקרים דוגמת הרצח של אחיה "מדרבנים" את ארגוני הפשע, שכן "הם ראו שעורך דין נרצח בישראל ודבר לא קורה". לטענתה, "הרצח היה תחילתה של התגברות בפשיעה ברחובות הערים בישראל, המשטרה לא עושה כלום משום שהיא חדלת אישים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
רכבו של עו"ד יורם חכם, שהתפוצץ ממטען חבלה ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בנוגע לתמונה הוורודה שהציג דנינו, אמרה חכם כי "אולי הם מסתירים את ההצלחות בארונות. הרגשתי זעם וכעס, אבל בעיקר חוסר אמון". לדבריה, בשש השנים שעברו מאז הרצח של אחיה, השקיעה המשטרה משאבים ותקציבים, אולם ללא כל התקדמות. "פעם אחת במקרה פגשתי את ניצב יואב סגלוביץ' (לשעבר ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה – א"א). הוא אמר לנו שהם יודעים מי עשה את זה, אבל שאין להם הוכחות. הוא אמר שהם מחכים שמשהו ייפול לידיהם", אמרה.

בצל המקרה של אחיה ולאור גל החיסולים האחרון, הזכירה חכם את ניסיון חיסול הפרקליט בתל אביב לפני כמה חודשים, דבר שלטעמה הוא פועל יוצא של אוזלת היד המשטרתית שלא עושה די כדי לשים את ידה על הפושעים. "אם חלילה הוא היה נרצח, האם המשטרה הייתה מצליחה לשאול את השאלות הנכונות כדי להגיע לפושעים? לדעתי משטרת ישראל נכשלה. בעבר כשהיא רצתה לפענח מעשי פשע חמורים, היא ידעה לעשות את זה, והיא נעזרה בשב"כ שפעיל מבחינה טכנולוגיות. במקרה של רצח אחי הם לא הצליחו לקדם את החקירה ולהגיע למבצעים", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully