וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת 2.5 מיליון שקל: שקעתי בדכאון בשל הקטנת חזה

תושבת קריית מלאכי בשנות ה-30 לחייה טוענת כי הניתוח הותיר אותה עם שדיים מעוותים ומצולקים. היא תובעת מהמנתח הבכיר 2.5 מיליון שקלים. "מסתגרת בביתה ומתרחקת מבעלה"

אילוסטרציה. ShutterStock
הובהרה לתובעת כי תוכל "ללכת לים עם ביקיני". אילוסטרציה/ShutterStock

תושבת קריית מלאכי בשנות ה-30 לחייה תובעת 2.5 מיליון שקלים ממנתח פלסטי בכיר, בעקבות ניתוח הקטנת חזה שכשל. מהתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, עולה כי האישה עברה את הניתוח בעקבות כאבי גב מהם סבלה, אולם הניתוח הסתבך והותיר אותה עם שדיים מעוותים ומצולקים. כתוצאה מכך היא שקעה בדיכאון עמוק.

עוד עולה מהתביעה כי האישה, שסבלה מהשמנת יתר, החלה לסבול מכאבי גב קשים. לטענתה, רופאיה בקופת חולים לאומית, המליצו לה לעבור ניתוח להקטנת חזה, אשר ישפר את מצבה. בתביעתה מצוין כי במסגרת ההסברים שניתנו לה על הניתוח ועל תוצאותיו, הובהר לה כי חתכי הניתוח יתבצעו בצורה אסתטית, כך שהיא תוכל "ללכת בחוף הים עם ביקיני", וששדיה יהיו "יפים". לאחר שחתמה על טופס ההסכמה, עברה האישה עוד באותו היום ניתוח הקטנת חזה על ידי מומחה בכיר לרפואה פלסטית, בקליניקה "מדיטון קניון הנגב" בבאר שבע.

אלא שלאחר הניתוח החלה לסבול מכאבים מתמשכים ודלקות בגלדי הניתוח, ועברה מספר רב של טיפולים תרופתיים שנמשכו מספר שנים. כירורג כללי אליו פנתה אבחן כי קיים חלק בפטמה שנראה כנמק. לפיכך, הופנתה האישה לכירורג מנתח לייעוץ ולהמשך טיפול.

הסיפורים החמים בחדשות:
החרדים תוקפים: "סוגרים את העיר בשביל ערכים"
אוקראינה סגרה את המרחב האווירי והכריזה על גיוס מילואים
היסטוריה: השרים אישרו פונדקאות לזוגות חד-מיניים

"חרף הבטחות המנתח - מצבה לא השתפר"

עורך דינה תומר בכר טען כי לאחר שהחלימה מהדלקות, נותרו שדיה מעוותים ומצולקים בצורה קשה ובולטת, אשר ניכרת גם כשהיא עוטה על עצמה לבוש שאינו חושפני. מומחה לרפואה פלסטית קבע כי לא ניתן לתקן את העיוותים הרבים מהם סובלת האישה, והיא תיאלץ ככל הנראה להמשיך לסבול מהם לאורך כל חייה.

"למרבה הצער, חרף הבטחותיו של הרופא המנתח, מצבה הרפואי של התובעת לא השתפר, והיא עודנה סובלת מצלקות מכוערות ביותר שאינן אסתטיות, ומשדיים מכוערים ומעוותים ביותר, בלשון המעטה", נטען בכתב התביעה. עוד נכתב כי האישה פנתה כמה פעמים לרופא המנתח, כדי לקבל את העתק התמונות המעידות על מראה שדיה טרם לניתוח, אך בקשותיה לא נענו.

מומחים פסיכיאטריים אותם זימנה התביעה, קבעו שכתוצאה מכישלון הניתוח לקתה האישה בפוסט טראומה ובדיכאון, החלה להסתגר בביתה ונמנעה מאירועים חברתיים. כמו כן נכתב התביעה כי מאז הניתוח ובעקבותיו, מתביישת האישה לחשוף את גופה בפני בעלה, אשר התרחק ממנה ומגופה בפרט. "היא שרויה בדיכאון ובחרדה, בין היתר, שמא בעלה יעזוב אותה וילך לנשים אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully