וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מידע דרמטי מזקן, הפרקליטות לא תלך להסכם

פחתו הסיכויים להסכם בין שולה זקן לפרקליטות במסגרתו תסייע להרשיע את אולמרט. בפרקליטות דורשים מידע דרמטי ומפליל, וחוששים שאפילו אם יושג הסכם, השופט לא יקבל את עדותה

מערכת וואלה!

לאחר הפרסומים על עסקה הנרקמת בין הפרקליטות לשולה זקן, לפיה זו תעיד נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתמורה להקלה בעונשה, נראה כי המשא ומתן בין הצדדים נקלע לקשיים, והסיכויים להשלמתו נמוכים. בפרקליטות דורשים מראש לשכתו של אולמרט לשעבר לספק במסגרת ההסכם מידע דרמטי שיסייע בהרשעתו בתיק הולילנד, ולא מוכנים להסתפק בעדות בלבד.

עוד בפרשת הולילנד:
הדיל המסתמן של זקן: שנה ו-4 בכלא תמורת עדות נגד אולמרט
סנגורה של זקן: "היא עשתה את מה שאולמרט אמר לה"
בנה של שולה זקן: "זה שבגד יראה את פרצופו?"

שולה זקן בבית המשפט המחוזי בת"א, אוקטובר 2013. יותם רונן
מתרחקת מהסכם עד מדינה. זקן בבית המשפט/יותם רונן

אף שזקן מבינה כיום שצפויה לה תקופה מאחורי הסורגים, מסתמן כי הפרקליטות לא תסגור עמה עסקה. בפרקליטות בטוחים מספיק בסיכויים להרשיעה, וחוששים מהאופן שבו יצטייר הסכם כזה.

גם אם בכל זאת יגובש הסדר בין הצדדים, עלולים לצוץ קשיים נוספים: אפשרות אחת היא שבית המשפט לא יסכים לשמוע את עדותה של זקן בשל השלב המאוחר במשפט שבו תוצג. במצב זה, תצטרך התביעה להוכיח שאותה עדות לא הייתה זמינה לה בשלב מוקדם יותר. אפשרות אחרת היא שבית המשפט יקבל את העדות, אך הסניגורים של הנאשמים האחרים יבקשו לבטל את ההליך בנימוק שתכננו קו הגנה מסוים וכעת עליהם לשנותו לחלוטין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אהוד אולמרט בכנס בנושא הסיקור התקשורתי המשתנה של מלחמה וטרור. ינואר 2014. יואב דודקביץ'
להסכם עם זקן תהיה השלכה מרחיקת לכת על סיכויי הרשעתו. אולמרט/יואב דודקביץ'

בעת האחרונה התקיימו מגעים בין פרקליטות המדינה לבין זקן במטרה לבחון אפשרות להפוך אותה לעדת מדינה בפרשה. אם אכן ייחתם הסדר כזה עם זקן, למהלך עשויות להיות השלכות מרחיקות לכת על סיכויי ההרשעה של הנאשמים במשפט, בהם אולמרט.

הצעה ראשונית שזקן דחתה עסקה ב-11 חודשי מאסר בפועל שייגזרו עליה. כעת מדובר על עד 16 חודשי מאסר תמורת עדות בתיק הולילנד וכן עדות במסגרת חקירה משפטית חדשה במשפט ראשונטורס, שכרגע נמצא בשלב הערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully