וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הטוב בעולם? 35 אלף שקלים תמורת אמבטיה

חברת "באת'סטור" הבריטית פרסמה כי היא מחפשת "מנהל חדר אמבטיה תפעולי", שיבחן את המוצרים החדשים - ויכתוב דוחות על חווית השימוש. "לא ננוח עד שנמצא את המועמד המתאים"

גבר באמבטיה. ShutterStock
למועמד שייבחר מובטחים חיים חופשיים מלחץ/ShutterStock

פרסום על "העבודה המרגיעה ביותר בשוק" משך אליו מעל 50 מועמדים פוטנציאליים, שביקשו להתקבל למשרה הנחשקת של בוחן אמבטיות. חברת "באת'סטור" מחפשת מנהל חדר אמבטיה תפעולי, או בקיצור BEO, שיבחן את מגוון המוצרים שלה לפני הוצאתם לשוק. למועמד שייבחר מובטחים חיים חופשיים מלחץ – אך הוא ייאלץ להסתכן בעור צפוד בקצות האצבעות, לאחר שהייה מרובה באמבטיה.

עוד כותרות שאסור לפספס:
מדהים: כך נעלמת צפון קוריאה בשעות הלילה
צפו: ציפור ניפצה שמשת מטוס - הטייס הצליח לנחות
נאס"א בהלם: אנשי "מסע בין כוכבים" היו במאדים?

השכר המוצע עומד על 6,000 לירות שטרלינג בשנה (כ-35 אלף שקלים), בנוסף להתקנת חדר אמבטיה בעלות דומה, ומגוון מוצרים להתנסות בשווי כולל של כ-24 אלף שקלים. המועמד שיצלח את תהליך המיון יצטרך גם לעבוד קשה – הוא יהיה אחראי להפיק דוחות כתובים הכוללים ניתוח של חווית הרחצה.

במטרה "להבטיח שאת העבודה הזו יהיה אפשר לעשות גם בשכיבה", החברה התחייבה להתקין בביתו של ה-BEO את חדרי האמבטיה החדשים, כך שלא תהיה לו סיבה לצאת מהבית. קלייר בייליס, האחראית על השיווק בחברת "באת'סטור" אמרה: "אנו מקדישים את עבודתנו להפיכת חדרי אמבטיה מהחלומות לפשוטים, משלב העיצוב לעד להתקנה, והמשרה הזו מפגינה את מחויבותנו לאספקת מוצרי איכות ועצה ממומחים".

"כבר קיבלנו כמה מועמדויות מעולות למשרת ה-BEO, ונצמצם את הרשימה בשבועות הקרובים", הוסיפה בייליס, "אנחנו כבר ממש מצפים למלא את התפקיד, ולא ננוח עד שנמצא את המועמד המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully