וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טופס 4: הסינמה סיטי בירושלים יישאר סגור?

26.2.2014 / 19:26

פתיחת המתחם הענק עלתה לכותרות בעיקר בשל המאבק שייפתח בשבת, אלא שכעת מתברר כי המקום לא קיבל את ההיתרים, בהם בדיקת מומחי אש ומהנדסים. העירייה: מרבית האישורים התקבלו

פתיחת סינמה סיטי בירושלים, פברואר 2014. סיון פרג',
השקעה של רבע מיליארד שקלים. מתחם סינמה סיטי בירושלים/סיון פרג'

האולמות יישארו סגורים – דווקא בגלל טופס חסר? מתחם הסינמה סיטי החדש בירושלים, הקולנוע הגדול והמפואר בארץ שנבנה בהשקעה של רבע מיליארד שקלים, צפוי לפתוח מחר (חמישי) בערב את שעריו לקהל הרחב, ומרבית הכרטיסים כבר נמכרו. בימים האחרונים עלה הנושא לכותרות בעיקר בשל המאבק על פתיחתו של המתחם בשבתות – דבר שנמנע לפי שעה למגינת לבו של הציבור החילוני בעיר, אולם כעת מתברר שמעל פעילותו מרחפת סכנה אחרת, לכאורה זניחה הרבה יותר.

לוואלה! חדשות נודע כי המקום לא קיבל את כלל האישורים הנדרשים על מנת לקבל היתר אכלוס – המכונים בעגה המקצועית טופס 4. משמעות הדבר היא שהמתחם הענק, שצפוי לקבל כבר מחר אלפי מבקרים, לא קיבל את כל ההיתרים הנדרשים, בהם בדיקה מקצועית של שירותי כיבוי והצלה, מהנדסים ואישור הגורמים המקצועיים השונים הקובעים כי המקום אינו מסוכן וכשיר לפעול.

עוד על פתיחת המתחם הירושלמי:
"ניאבק לפתוח בשבת": נחנך מתחם הקולנוע החדש
לפתוח את הקולנוע בשבת, בשביל היהדות. דעה
כבדו גם את השבת שלי

הפגנה נגד סגירת הסינמה סיטי בשבת. באדיבות המצולמים
הפגנה נגד סגירת המתחם בשבת, אמש בירושלים/באדיבות המצולמים

חבר מועצת העיר מטעם מרצ, פפה אללו, החליט לבטל את השתתפותו באירוע הפתיחה לעיתונאים שנערך אמש בשל היעדרו של הטופס. "אני חושב שפתיחה של מתחם כזה צריכה להיות באופן מסודר ולפי החוק, ולא בצורה כזו כפי שהיא נעשתה", אמר אללו. לדבריו, "כרגע מה שיש לסינמה סיטי ביד זה טופס אישור ליום אחד, ולא להפעלה שוטפת והגעה של אלפי אנשים כפי שמתכננים מחר בערב".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "הסינמה סיטי פועל להשלמת השלבים הסופיים לקבלת כל האישורים מכלל הגורמים לטובת קבלת טופס 4, כאשר מרבית האישורים כבר התקבלו. העירייה תאשר את פתיחת המקום רק לאחר קבלת כלל האישורים. יש לציין כי לקיום אירוע הפתיחה אתמול התקבלו כלל האישורים הנדרשים בחוק".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully