וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 במצב קשה משפעת: "רופא המשפחה לא התייחס"

26.2.2014 / 13:32

ישראל נטע התחיל לחוש רע כבר בתחילת השבוע שעבר, אולם אחרי שלושה ביקורים בקופת החולים הוא נשלח לביתו. כעת הוא נלחם על חייו בבית החולים. "לא עשו לו אף בדיקה"

מערכת וואלה!

עונת החורף מתקרבת לקצה, אולם נדמה שמכת השפעת רק לפנינו. אחרי שאתמול מת ילד בן ארבע מסיבוך של המחלה, היום (רביעי) מסתבר כי נער בן 15 מבני ברק נלחם על חייו אחרי שנדבק בשפעת.

בני משפחתו של ישראל נטע לא משים ממיטתו במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בתל השומר מאז שאושפז שם ביום ראשון במצב קשה מאוד כתוצאה מהידרדרות במחלת השפעת ממנה הוא סובל. "אנחנו מבקשים להתפלל לשלומו של ישראל בן חנה נטע", ביקשו. לקרוביו טענות קשות על המערכת הרפואית שהתרשלה בטיפול בו, ולדבריהם עוד בשבוע שעבר הוא נבדק שלוש פעמים אצל רופאי משפחה בקופת החולים, ואף שחש רע מאוד, הוא שוחרר לביתו. כעת, אחרי שאושפז במצב קשה מאוד הם חוששים שהעיכוב הזה עלול לעלות לו בחייו.

"הוא היה בבית חולה כמה ימים, הרגיש חולשה גדולה והיה לו חום גבוה. בקופת חולים קבע הרופא שמדובר בשפעת, אולם לא עשה לו אף בדיקה ושלח אותו הביתה", סיפרו לוואלה! חדשות בני דודיו, שרגא ופישי. "ביום שלישי שעבר הוא הרגיש רע מאוד ומצבו החמיר. הוא הרגיש שהוא לא יכול לעמוד על הרגליים, היה לו חום גבוה וכאבים בכל הגוף. ביום רביעי הוא פנה פעם נוספת לרופא המשפחה שאמר לו שמדובר בשפעת וזה שלח אותו שוב הביתה".

עוד בנושא
שאלות ותשובות: כל מה שרציתם לדעת על השפעת
שפעת החזירים חוזרת? אישה מחיפה במצב קשה מאוד
השפעת בפתח: האם כדאי לחסן את ילדיכם?

אחרי שלא נרשם שיפור, ביום שישי חזר נטע לרופא, שקבע שיש חשש לדלקת ריאות – אלא ששוב הנער שוחרר הביתה, הפעם עם אנטיביוטיקה. "במהלך כל השבת הוא היה חולה מאוד והסימפטומים לא נעלמו. ביום ראשון הוא חזר שוב לרופא, אז הופנה לבית החולים", אמרו בני הדודים. "בתל השומר בדקו אותו וראו שהסיטואציה קשה ביותר, היו לו גם קשיים בנשימה, הבינו שיש לו שפעת B והוא אושפז בטיפול נמרץ, ומאז מורדם ומונשם. הוא יתום מאב, ואמו נמצאת לידו כל העת", סיפרו.

לנטע חמישה אחים, והוא תלמיד בישיבת סערט-ויזניץ' בבני ברק. בני דודיו מספרים כי הוא "ילד בריא שלא סובל ממחלות מיוחדות, פעלתן, גאון בלימודים ואהוב". בני משפחיה סיפרו שהם מתייעצים כל העת עם הרב פירר והרב יצחק שטרן, יועץ רפואי מארגון רפואת חיים שמלווה את המשפחה. הם קוראים לציבור כאמור להתפלל לשלומו של הבן וגם לצאת להתחסן: "חשוב מאוד שכולם יתחסנו נגד שפעת, שלא יגיעו למצב הזה".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully