וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב מנסה ללכוד את תוקף בתו: "סכנה. פדופיל ברחוב"

בראשון לציון נתלו מודעות עם קלסתרון של אדם שלכאורה תקף מינית בת 10 בעיר. מאחורי הפרסום עומד אביה של המותקפת שאמר: "אני מקבל טלפונים מאנשים שזיהו אותו. הוא ייתפס"

שלט הקורא לתושבים לחפש אחר פדופיל בראשון לציון, פברואר 2014. דרור עינב
המודעה שנתלתה בראשון לציון/דרור עינב

יוזמה אזרחית בניסיון ללכוד חשוד בפדופיליה: ברחובות ראשון לציון נתלו בימים האחרונים מודעות הקוראות לציבור למסור מידע אודות גבר שלכאורה תקף מינית ילדה בת 10 בעיר. "סכנה בראשון לציון, פדופיל ברחוב", נכתב במודעות הכוללות את הקלסתרון של החשוד, שהכין אביה של המותקפת. "גם המשטרה וגורמי ביטחון מעורבים ויחד נתפוס אותו", אמר.

"ביום שבת לפני שלושה שבועות אותו אדם תקף את הבת שלי", סיפר האב, מקסים, בשיחה עם וואלה! חדשות. לדבריו, הילדה יצאה בשלום אולם ספגה נזק נפשי – מה שהוביל להגשת תלונה במשטרה. אלא שמאז לא נרשמה התקדמות ממשית בתיק, והאב החליט לעשות מעשה ולנסות להגיע בעצמו לחשוד.

בעזרת תיאורים שאסף מבתו, הוא פנה לציירת תושבת ראשון לציון, ויחד שרטטו את הקלסתרון של החשוד. "הבת שלי סיפרה איך הוא נראה, ואני יכול לומר שהקלסתרון דומה ב-99% לתוקף. אני כבר מקבל טלפונים מאנשים שזיהו אותו", הסביר. לפי המודעה, מדובר בגבר בגובה 1.70, בעל פנים מלאות, גבות ושפתיים עבות, והוא מסתובב עם אופניים בצבע כחול וזהב.

שלט הקורא לתושבים לחפש אחר פדופיל בראשון לציון, פברואר 2014. דרור עינב
"הקלסתרון דומה ב-99% לתוקף"./דרור עינב

האב הוסיף כי אחרי הפניות הרבות שקיבל הבין שמדובר באדם מסוכן אשר לכאורה כבר תקף ילדים אחרים בשנים האחרונות. "עוד ילדים פנו אליי ואמרו לי שאותו אחד ניסה לתקוף אותם. יש עדות מלפני שלוש שנים וגם מלפני כמה חודשים. אני באופן אישי ראיינתי את המעורבים, פניתי לתקשורת ושמתי קלסתרון, ואני מנסה להרים ככה פעילות אזרחית שכולם יראו אותו", אמר, "אנחנו בערך יודעים איפה הוא גר. לאט לאט נתפוס אותו".

פעולותיו הנחושות של האב נועדו אמנם לסייע בתפיסת החשוד, אולם הייתה לו גם ביקורת על הרשויות. "בעיר יש מקרים, והמקרים לא מטופלים. כתבתי לראש העיר וביקשתי שיטפלו בזה לא רק דרך המשטרה אלא גם באמצעות הביטחון העירוני. שיעשו פעילות אמיתית ולא רק שייכתבו דוחות. אני מקבל טלפונים שאומרים לי שיש עוד אנשים מסוכנים שמנסים לאנוס ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully