וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל פיצוצייה נרצח בנתניה, החשוד נלכד

גבר חמוש סכין נכנס לפיצוצייה שליד התחנה המרכזית בנתניה, ודקר למוות את הבעלים בבטנו. הוא נתפס על ידי מאבטח והועבר לחקירה, ממנה עלה שהוא היה מסוכסך עם הנדקר

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

בעל פיצוציה מנתניה נדקר הבוקר (רביעי) בחנותו שברחוב הרצל בעיר, סמוך לתחנה המרכזית. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, ופינה אותו לבית החולים לניאדו כאשר מצבו מוגדר אנוש. כעבור שעה קלה נקבע מותו.

מחקירת נסיבות האירוע עולה כי בעל הפיצוצייה נדקר בבטנו על ידי אדם שנכנס לחנות כשהוא חמוש בסכין. החשוד נמלט ונתפס לאחר שמאבטח מהתחנה המרכזית הבחין בו רץ לכיוון השוק העירוני. האיש הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, וממנה התברר כי בינו לבין הנדקר יש סכסוך מתמשך.

"על המדרכה שכב גבר מחוסר הכרה כשהוא דקור במספר מקומות בגופו", סיפר יוסי רכאח - מנהל מרחב שרון במד"א שהגיע למקום. "הפארמדיקים החלו מיד להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה, ולאחר שיצבו את מצבו פינו אותו תוך המשך החייאה לבית החולים". אלא שכאמור חרף המאמצים, בלניאדו הכריזו על מותו של הפצוע.

זירת הדקירה בנתניה, פברואר 2014. דרור עינב
החשוד נתפס כשרץ לעבר התחנה המרכזית/דרור עינב

במקרה אחר, אתמול נעצרו שני צעירים תושבי כפר יסיף שבגליל המערבי בחשד שדקרו שלשום את שכנם בן ה-30 ביישוב. האיש פונה במצב קל לבית החולים בנהריה. מחקירת המשטרה עלה שהרקע לדקירה הוא סכסוך מתמשך בין שתי משפחות שכנות. החשודים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בעכו.

תקרית אלימה נוספת שכללה דקירה נרשמה בסוף השבוע. צעיר כבן 20 נפצע ביום שבת בערב באורח בינוני כאשר נדקר בפלג גופו העליון על ידי אלמונים בכפר ביר אל-מכסור שבגליל התחתון. הצעיר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם הוא סירב לשתף פעולה עם החוקרים, שניסו לגבות ממנו עדות על נסיבות האירוע.

עוד בוואלה! חדשות
תלונה נוספת נגד ברלד: בת 35 טוענת שהטריד גם אותה
בעולם לא נרגעים מתמונת "השפם של מרקל"
"יהיה רצח רבין חדש. לפיד יירצח על ידי חרדי". דעה

עדכון ראשון: 11:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully