וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רעול פנים ירה למוות בצעיר בפתח ביתו בטירה

23.2.2014 / 9:30

הצעיר נורה בפלג גופו העליון ונפצע אנושות. צוותי מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים בכפר סבא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. נסיבות האירוע נחקרות

חשד לרצח: צעיר בן 21 נורה הלילה (ראשון) למוות על ידי אלמוני בטירה שבשרון. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר הגיע לחצר ביתו ונורה בפלג גופו העליון, על פי החשד על ידי רעול פנים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא במצב אנוש, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. חקירת נסיבות האירוע עברה לימ"ר מרכז.

ידיעות פלילים נוספות:
מרדף משטרתי לאור יום ברמלה: נער נורה ברגלו
עד המדינה בתיק הבר-נוער ערער על מעצרו
הבכיר בעיריית פתח תקווה: "המטען הונח מטעמים פוליטיים"

חשד לרצח ברחובות: גבר נורה למוות באתר בנייה ברחובות. יותם רונן
שומר נרצח באתר בנייה ברחובות. זירת הרצח, אתמול/יותם רונן

אתמול לפנות בוקר נורה למוות כאמל אבומור, תושב גדרה בן 34, באתר בנייה ברחוב אהרון צ'חנובר ברחובות, שם שימש שומר. צוות מד"א ממרחב איילון שהוזעק למקום קבע את מותו. מהמשטרה נמסר כי על פלג גופו העליון התגלו כמה פצעי ירי, וכי כל כיווני החקירה נבדקים. החקירה הוטלה על צח"מ (צוות חקירה מיוחד) שפלה.

לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד מד"א מפי שוטרי סיור שעברו במקום, שלפיו באתר הבנייה מוטל גבר שנורה כמה פעמים. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. ההערכה היא כי אבומור נורה במהלך הלילה, כמה שעות לפני מציאתו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully