וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה תספק שירותים קונסולריים לישראלים בחו"ל

21.2.2014 / 21:47

על פי הסכם חדש שעליו צפויה הקנצלרית אנגלה מרקל לחתום בביקורה בישראל בשבוע הבא, גרמניה תספק שירותים לאזרחי ישראל במדינות שבהן אין לישראל נציגות רשמית

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בברלין. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"מסר מיוחד" מגרמניה. מרקל ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

גרמניה תציע שירותים קונסולריים לאזרחי ישראל במדינות שבהן אין לישראל נציגות דיפלומטית רשמית, כמו אינדונזיה ומלזיה. השירותים יינתנו במסגרת הסכם חדש שצפוי להיחתם בין ישראל לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, בעת ביקורה בירושלים בשבוע הבא. שגריר ישראל לגרמניה, יעקב הדס-הנדלסמן, אמר כי ההצעה מצד מרקל מהווה "מסר מיוחד" מגרמניה, וביקש להדגיש את חשיבות מערכת היחסים בין שתי המדינות.

מרקל צפויה להגיע לישראל ביום שני הקרוב, והיא תלווה במשלחת נרחבת של בכירים רמי דרג, ובהם 15 השרים בממשלתה. הפגישות שיתקיימו במהלך הביקור יהיו ההתייעצויות הבין-ממשלתיות הגדולות ביותר בהיסטוריה של ישראל. הביקור צפוי לכלול גם הכנות לקראת חגיגות היובל ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל לגרמניה בשנה הבאה.

שר החוץ של גרמניה, פרנק וולטר-שטיינמאייר, ביקר בישראל בחודש שעבר, והגיע לטקס האשכבה של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. במהלך ביקורו נפגש וולטר-שטיינמאייר עם מקבילו הישראלי אביגדור ליברמן, ובין היתר העביר לו ליברמן את מחאת ישראל על שיחות ההבהרה שאליהן זומנו שגרירי ישראל בכמה מדינות אירופה, בהן גרמניה, בשל המשך הבנייה בהתנחלויות.

עוד בחדשות:
חרף ההסכם, בקייב ספקנים: "ממתינים להתפטרות הנשיא"
20 שנה לטבח מערת המכפלה: הפגנות אלימות בחברון
עד המדינה בתיק הבר-נוער ערער על מעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully