וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המחווה של עיירה בטקסס לילדה חולת סרטן

20.2.2014 / 15:20

לקלייר לנקפורד בת החמש נותרו רק חודשים ספורים לחיות ולרגע קט היא הצליחה לשכוח מהמחלה – תושבי העיירה דיקינסון הפכו אותה לנסיכה מהאגדות. "רצינו שתדע כמה היא אהובה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

רחוב בעיירה קטנה בטקסס, ארה"ב, הפך לכמה רגעים לסצנה מהאגדות: קלייר לנקפורד בת החמש זכתה אתמול (רביעי) לכבוד של "נסיכת דיסני", לאחר שכל העיירה נרתמה להביא מעט אושר לילדה המתמודדת עם מחלת הסרטן.

הנסיכה הקטנה יצאה מביתה בדיקינסון לבושה בשמלתה האהובה ואביה, הלבוש בבגדי נסיך, נשא אותה לצלילי חצוצרה מלכותית בשביל הבית, שהוקף משני צדדיו במעודדות שחיכו לצאתה של הילדה. משם, עלתה קלייר לכרכרה מהחלומות, כשתושבי העיירה מלווים אותה בדרכה עם בלונים ופרחים.

קלייר נלחמת כבר שנה וחצי במחלת הסרטן. "נותרו לה חודשים ספורים", סיפרה לרשת ABC ידידת המשפחה, שיזמה את האירוע. "מחמם את הלב לדעת שהקהילה שלנו יכולה להתאחד בשביל ילדה קטנה".

"רצינו שהיא תדע כמה היא אהובה", אמר אביה של קלייר, קווין לנקפורד. "אני חושב שזה משהו שכולם רוצים לדעת בחייהם. לא משנה כמה ארוכים או קצרים הם יהיו". פטרישה לנקפורד, אמה של קלייר, לבשה שמלה תואמת לבתה והשלושה הסתובבו ברחבי העיירה וקיבלו כבוד של מלכים: "זה היה לא ייאמן".

ידיעות נוספות שאסור לפספס:
צפו: איש הזאב שמטיל טרור על עיירה בברזיל
צפו: כלבי ברזיל חוגגים בקרנבל משלהם
אמן מתוסכל ניפץ אגרטל בשווי מיליון דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully