וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצעת הנישואים שהפתיעה את הספרנית בירושלים

20.2.2014 / 10:18

אלעד אזרחי, סטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים, החליט להציע נישואים לחברתו, וביקש את עזרת חבריו ללימודים. מאות השתתפו בריקוד המוני בספרייה שבסופו היא אמרה "כן"

צילום: אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית

הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלם לקחו אתמול (רביעי) הפסקה מהשיעורים ומהספרים והתפנו לסייע לחברם המאוהב להציע נישואים לחברתו, שלומדת גם באוניברסיטה. מאות סטודנטים הלומדים בקמפוס הר הצופים נרתמו לטובת ההצעה שנערכה בספריית האוניברסיטה.

עוד בוואלה! חדשות:
פייסבוק תרכוש את ווטסאפ ב-19 מיליארד דולר
אובמה לארדואן: השלם בהקדם את הפיוס עם ישראל
בני פליסיאן: "המשטרה בנתה סרט ורצתה שנשחק בו"

החתן המיועד, אלעד אזרחי, סטודנט בן 29 שסיים השנה תואר במזרח תיכון ויחסים בינלאומיים, פנה לפני כמה שבועות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטה וביקש את עזרתם להציע נישואים לחברתו אולגה גרוסמן, בת 25, שעובדת כספרנית במקום ולומדת לתואר שני במזרח תיכון. האגודה התגייסה, וביחד עם סטודנטים נוספים ביצעו ריקוד המוני (פלאש מוב) לכבוד הכלה המיועדת, שהופתעה מהמתרחש סביבה. לבסוף, מזרחי כרע ברך וגרוסמן אמרה "כן". החברים תיעדו את הריקוד ההמוני ואת הצעת הנישואים והעלו את זאת ליוטיוב.

צפו: הצעת נישואים בספריית האוניברסיטה העברית.
"בנים אמרו לי שכמעט בכו". מארחי ברגע האמת עם גרוסמן

גיורא ואלה, יו"ר האגודה, סיפר לאחר מכן כי "לפני חודש בערך פגשנו לראשונה את אלעד. הוא סיפר לנו על החלום שלו, וביקש את העזרה המאוד קטנה שלנו ושל ספריית הר הצופים. מרגש ממש לראות את התוצאה הסופית, ובעיקר מרגש שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק מרגע מיוחד כל כך בין שני אנשים שאוהבים אחד את השנייה. תודה לכל מי שניפח בלונים, צילם, רקד, מחא כפיים והיה חלק. כיף גדול".

אלעד סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות: "אני עובד על הרעיון הזה כבר שלושה חודשים. באותו היום שקניתי את הטבעת נפגשתי עם חברים והם הציעו שנעשה את זה בספרייה, כי היא עובדת בספרייה עצמה. הרעיון היה לעשות את ההצעה בקומה של הלובי בה יש יותר רעש, כי היא עובדת בקומה שקטה. זה היה הגרעין הרעיון ומפה שכללתי את זה". הוא הוסיף כי התכנון היה שהבוסית שלה תקרא לה לכאורה לדבר איתה על העבודה, ותוליך אותה למקום. "כשהיא באה, המוזיקה אמורה להתחיל ויתחיל הפלאש מוב", סיפר, "המטרה הייתה להוביל אותה ללובי שם הוקרן הסרטון. דיברתי עם האחראיות של הספרייה כדי לתאם את זה, והן מיוזמתן קישרו אותי לאגודה ועזרו".

"היא הייתה בשוק מטורף, שמחה עד הגג. התגובות שקיבלנו אחר כך היו שאנחנו מהווים השראה ושזה נורא יפה" אמר אלעד, "בנים אמרו לי שכמעט בכו. היו תגובות ממש טובות".

אולגה סיפרה: "הופתעתי מאוד. הוא הגשים לי חלום. תמיד הסתכלתי על סרטוני יוטיוב כאלה ולא חשבתי שהוא יציע ככה. חשבתי שיהיו שם אולי חברים קרובים אבל זה היה כל הקומה. התרגשתי. אח שלי התקשר לשאול אם אני מתחתנת כי זה היה כתוב בפייסבוק. זה הגיע לאינטרנט לפני שזה הגיע למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully