וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בגדה עם הגיס, וניסתה להרעיל למוות את הבעל

19.2.2014 / 0:01

בת 31 מהשרון, שניהלה רומן עם בעלה של אחותה, החליטה לפי החשד "להיפטר" מבן זוגה ע"י החדרת רעל למזונו. הבעל אושפז במצב קשה כמה פעמים, אך שרד. היום נעצרו האישה והמאהב

תושב השרון אושפז בבית החולים מספר פעמים, כשהוא בסכנת חיים. רק כשהתחיל לברר מה הוביל לכך, גילה לתדהמתו שאשתו אחראית למצבו. לפי החשד, היא ניסתה לחסלו באמצעות החדרת רעל מסוכן למזונו. החשודה בת ה-31 נעצרה אתמול (שלישי) על ידי צוות חקירה מיוחד של מרחב שרון במשטרה, ויחד עמה נעצר גם גיסה בן ה-36 שהיה המאהב שלה, ושידע על המזימה לרצוח את הבעל.

מהחקירה עלה כי האישה החשודה התאהבה בבעלה של אחותה, ובין השניים התפתחה מערכת יחסים שנשמרה בסוד - עד שהדבר נודע לבעל הנבגד. זועם על הגילוי, החליט האיש להתגרש מאשתו, אולם בהמשך חזר בו. האישה, נחושה להמשיך בחייה דווקא עם המאהב, החליטה "להיפטר" מבעלה ולרצוח אותו.

עוד פלילים
נעצר בחשד שכתב בפייסבוק "חלמתי שרצחתי תינוקות ערבים"
נאמני אברג'יל: העבירו אותו כלא או שנמרוד
אישום: התחפש למלאך ואנס את 4 בנותיו החורגות

לפי החשד, בכמה הזדמנויות בשנה האחרונה היא הוסיפה למזונו רעל, דבר שגרם לאשפוזו. בבית החולים הוא אובחן כסובל מקלקולי קיבה חריפים. באחת הפעמים הוא אושפז לחמישה ימים כשהוא מתנדנד בין חיים ומוות, ובפעם אחרת אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. אף שגילה על הרומן, בכל אותם רגעים לא העלה האיש בדעתו כי מי שעומדת מאחורי הניסיונות להרוג אותו היא לא אחרת מאשר אשתו ואם ילדיו.

הוא נבדק על ידי מיטב המומחים, שביצעו עשרות בדיקות - אך הגורם למחלה המסתורית לא אותר. רק לאחרונה, במהלך אחת הארוחות, חש הבעל שטעם המזון אינו כשורה. מספר דקות לאחר מכן הוא החל לסבול מתופעות קיצוניות, איבד את הכרתו ואושפז שוב. בשלב זה עלה בלבו החשד שלאשתו יד במעשה.

לפני מספר ימים הובא המקרה לידיעת צוות החקירה המיוחד במרחב שרון בפיקודו של רב-פקד יגאל חסדאי ורנ"ג יצחק אלבז והיום, בסיום מספר פעולות חקירה, נעצרו כאמור שני חשודים, האישה והמאהב - ומחר יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. השניים הכחישו בחקירתם את המיוחס להם.

(עדכון אחרון : 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully