וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב ובנו הזמינו פציעת קצין משטרה

16.2.2014 / 13:25

הבן נאשם ששילם 7,000 שקל לסוכן משטרה כדי שיפצע את הקצין, מפקד תורן בכנסיית הקבר, שם השניים עובדים כצלמים. האב נאשם באיומים: "מי שינסה לפגוע בפרנסה שלי - אחסל אותו"

כנסיית הקבר. Bernhard Richter, ShutterStock
התווכחו עם הקצין על פעילותם בתוך הכנסייה. כנסיית הקבר/ShutterStock, Bernhard Richter

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אב ובנו מהעיירה הפלסטינית אלעיזריה בגין הזמנת פגיעה בקצין משטרה שעמו היה להם סכסוך. זכי אבו זערור, בן 22, הואשם בקשירת קשר לביצוע פשע ובחבלה בכוונה מחמירה, ואביו אבראהים, בן 44, הואשם באיומים.

עוד סיפורי פלילים:
"השוחד לארביב": "שכר" קבוע לבנו, סיוע נדיב בקניית דירה
החיסול בטיילת תל אביב: ארבעה הובאו לחקירה
בתוך חצי שעה: 3 זרים נדקרו בדרום תל אביב

על פי כתב האישום, השניים עוסקים בצילום תיירים וצליינים המגיעים למתחם כנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים. בשלוש השנים האחרונות התגלעו חילוקי דעות עם קצין הקישור לעדות הנוצריות באשר להתנהלותם של הנאשמים במקום, ובפרט על רקע פעילותם בתוך הכנסייה. בדצמבר האחרון, בעת ששימש הקצין מפקד תורן במתחם, התפתח ויכוח בין הקצין לבין אבראהים. מכתב האישום עולה כי במהלך הוויכוח אמר אבראהים לקצין: "כל מי שינסה לפגוע בפרנסה שלי אני אוריד אותו". כמו כן, בהזדמנות אחרת, אמר: "אם מישהו ינסה לפגוע בפרנסה שלי – אני מפרנס 36 נפשות – אני אחסל אותו".

"המשטרה ניפחה את הפרשה"

בכתב האישום נטען כי בעקבות הסכסוך הממושך, ובשל תחושתם של הנאשמים כי הקצין פוגע בפרנסתם, החליט הבן לפגוע בו על מנת להרחיקו ממתחם הכנסייה. בסוף ינואר הוא נפגש, לפי כתב האישום, עם סוכן משטרתי בבית קפה וסיפר לו על הסכסוך שיש לו ולאביו עם הקצין ועל כך שפרנסתם נפגעת, וביקש ממנו לדקור את הקצין כמה דקירות, כך שלא יוכל לשוב לעבודתו לתקופה ארוכה.

בפגישה מסר זכי לסוכן את פרטי הקצין, וכן סוכם בין השניים על תשלום של 7,000 שקלים תמורת הפגיעה. על פי כתב האישום, בפגישתם הראשונה מסר הבן לסוכן סכום של מאה שקלים, וביקש ממנו שלא יספר לו מתי הוא מתכוון לפגוע בקצין. כעבור שבועיים וחצי הם נפגשו שוב, ואז העביר זכי 2,000 דולר לסוכן, במחשבה שזה קיים את ההסכם ביניהם ופגע בקצין.

לצד כתב האישום נגד האב ובנו, הגישה התביעה גם בקשה לעצור את הבן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. את האב מבקשת התביעה לשחרר בתנאים מגבילים.

סנגורם של החשודים, עו"ד כאמל אסלאן, מסר בתגובה: "העובדה שבית המשפט המחוזי הורה היום על שחרור הנאשם מספר 2 ,האב, מהמעצר מוכיחה את טענות מרשיי לחפותם מלכתחילה, ואת העובדה שהמשטרה ניפחה את הפרשה, שאין בה כלום, ולו כדי ליצור לעצמה כתבות רעשניות בכלי התקשרות. אנו בטוחים כי בימים הקרובים גם הנאשם מספר 1 ישוחרר ממעצר".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully