וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך חצי שעה: 3 זרים נדקרו בדרום תל אביב

15.2.2014 / 21:22

שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו בשלושה מקרים שונים נתינים אפריקנים באזור התחנה המרכזית החדשה של תל אביב. ההערכה היא שהתקיפות, שהסתיימו בפציעות קלות, היו ניסיונות שוד

בתוך פחות מחצי שעה נרשמו הערב (שבת) באזור התחנה המרכזית הישנה שלושה אירועי דקירה של נתינים זרים מאפריקה - ברדיוס קטן יחסית. כל המקרים הסתיימו בפציעה קלה של המותקפים, אולם בשל הסמיכות של הדיווחים עלה חשד כי מאחוריהם עומדים אותם חשודים. המשטרה פתחה במצוד, וכעבור שעה קלה עצרה שלושה חשודים במעשה. מחקירה ראשונית עולה כי התקיפות היו כחלק מניסיון שוד.

המקרה הראשון אירע סמוך לשעה 19:30. למד"א נמסר על אדם שנדקר בגבו ברחוב ראש פינה. ניידת טיפול נמרץ הוזעקה למקום ופינתה את הפצוע במצב קל לבית החולים איכילוב כשהוא בהכרה. עשר דקות מאוחר יותר דווח על אדם שנדקר בבטנו ברחוב לווינסקי. מדובר בגבר אפריקני בן 42, שפונה לבית החולים איכילוב במצב יציב כשהוא סובל מדקירה בודדת.

הדקירה השלישית התרחשה קרוב לשעה 20:00, חצי שעה בלבד אחרי זו הראשונה, ובמרחק 500 מטרים בלבד ממנה. הפעם נדקר צעיר בן 25 בחזהו. גם הוא הועבר על ידי צוות של מד"א להמשך טיפול בבית החולים איכילוב כשהוא במצב קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully