וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קצר חשמלי: קשישה נספתה בדירתה ליד חיפה

קובי מנדל

15.2.2014 / 11:19

צוותי כיבוי שהוזעקו לבית הקשישה, בת 86 שחיה בגפה בעוספיה, גילו אותה מוטלת ללא הכרה. צוות מד"א שניסה להחיות אותה נאלץ לקבוע את מותה. "ככל הנראה שאפה עשן רב"

קשישה בת 86 נספתה הבוקר (שבת) בשריפה שפרצה בביתה שבעוספיה. צוותי כיבוי אש שהוזעקו למקום השתלטו על הדליקה, וגילו את הקשישה מוטלת באחד מחדרי הבית. צוות מגן דוד אדום שטיפלו בה נאלצו קבוע את מותה. ככל הנראה השריפה פרצה כתוצאה מקצר בתנור חימום. שוטרי תחנת חיפה חוקרים את נסיבות המקרה ולפי שעה אין חשד לפלילים.

עוד בוואלה! חדשות:
הירי לדרום: חמאס בוחן את סבלנות ישראל בגבול עזה
ישראלי נעדר בדרום אמריקה: "רוצה לשמוע שהוא בסדר"
גשם בכל הארץ ושלג בחרמון: מי שיאן המשקעים?

שכניה של הקשישה שחיה בגפה הבחינו באש ובעשן העולים מביתה, והחלו בפעולות כיבוי עד להגעת מכבי האש. אופיר ריינזילבר, חובש בכיר במד"א האחראי על התחנה בעוספיה, הגיע ראשון לבית הקשישה. "לאחר שהאש כובתה נכנסתי לדירה וראיתי את הקשישה שוכבת על הרצפה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק עם פיח רב על הפנים והגוף". לדבריו, "ניסיתי לבצע בה פעולות החייאה בעזרת פראמדיקים נוספים, אך לאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. ככל הנראה היא שאפה עשן רב".

לפנות בוקר פונה גבר בשנות ה-40 לחייו נפגע באורח בינוני בשריפה שפרצה במבנה שעלה באש ברחוב עין חרוד בעיר העתיקה בבאר שבע. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בעיר כשהוא סובל מכוויות ומפגיעה בדרכי הנשימה. סיבת הדליקה נחקרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully