וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נעדר בדרום אמריקה: "רוצה לשמוע שהוא בסדר"

15.2.2014 / 9:35

אמיר וולמן, בן 22 מראש העין, יצר באחרונה קשר עם משפחתו טרם נסיעתו הצפויה מצ'ילה לארגנטינה. "במעבר הגבול אין רישום שלו. הבן שלי אחראי, אני מאמינה שהוא יתקשר בקרוב"

אמיר וולמן, ישראלי שנעדר בצ'ילה, פברואר 2014. באדיבות המצולמים
אמיר וולמן/באדיבות המצולמים

אמיר וולמן, צעיר ישראלי שמטייל שבדרום אמריקה, נעדר זה היום הרביעי. וולמן, בן 22 מראש העין, יצר קשר עם משפחתו בשלישי בערב, ובבוקר שלמחרת אמור היה לעזוב את העיר פוקון שבצ'ילה ולהמשיך את הטיול בברילוצ'ה שבארגנטינה. "בחור ישראלי סיפר לנו שראה את אמיר במעבר הגבול, אבל שמו לא מופיע ברישומים שלהם", סיפרה אמו, חנה, בשיחה עם וואלה! חדשות. ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר ומטופל בידי השגרירויות המקומיות.

"ביום שלישי שוחחנו מההוסטל שבו הוא שהה בפוקון, הוא אמר שהם ייצאו בבוקר שלמחרת ובחורה מארגנטינה אישרה לי שהוא היה איתה בקשר, וחיפש באותו הבוקר דרכים מברילוצ'ה לפוקון", הוסיפה. לדבריה, ייתכן שהדבר נובע מתקלה בטלפון הסלולרי של בנה, שמטייל בדרום אמריקה בעשרת החודשים האחרונים. "חבר שלו, שהיה אמור להיפגש איתו בחמישי, הודיע לו שההוסטל שבו הם תכננו לשהות מלא, ואמיר ענה 'אני אחיה עם זה'. מאז הם לא דיברו. אבל הוא אחראי מאוד, אני מכירה את הבן שלי ומאמינה שהוא ייצור קשר ויגיד שהכל בסדר", אמרה.

אם ראיתם את אמיר או שבידיכם מידע על מיקומו כעת, נא הודיעו לחדר המצב במשרד החוץ בטלפון: 02-5303155

אמיר וולמן, ישראלי שנעדר בצ'ילה, פברואר 2014. באדיבות המצולמים
"אמרו לי שהוא נראה במעבר הגבול, אבל הוא לא מופיע ברישומים". וולמן/באדיבות המצולמים

בתאילנד נפצעו אתמול שמונה מטיילים ישראלים, בהתהפכות מונית בקופנגן. מצבו של אחד מהם הוגדר קשה, והשמונה הועברו לבית החולים באי קו-סמוי. ממשרד החוץ נמסר כי השגרירות עומדת בקשר עם הפצועים, שהועברו לבית החולים באי קו-סמוי. כפי הנראה, הסיבה להתהפכות היא תקלה במערכת הבלמים ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully