וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסיכו": שמרה במשך שנים את גופת אמה על כסא בבית

תושבת כפר קטן בצרפת הועברה לאישפוז פסיכיאטרי, אחרי שהמשטרה גילתה כי היא שמרה את גופת אמה בבית. השכנים העידו על אישה מתבודדת: "שליח המכולת היה מגיע פעם בשבוע, וזהו"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

"כאשר דבר כזה קורה בימינו, מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת". במלים אלה, הגדיר ראש העיר מישל אנרי את הפרשה שמסעירה את מאל-קארה, כפר קטן בו מתגוררים 1,700 תושבים בצפון-מערב צרפת.

בסוף השבוע האחרון, המשטרה איתרה באחד הבתים בכפר גופת קשישה. בבית התגוררה בתה הבכורה, בת ה-66. הגופה המרקיבה כשהיא יושבת על כיסא. מתברר, שהבת שמרה על האם המתה במשך כמה שנים, בסצינה שמזכירה את הסרט "פסיכו" של אלפרד היצ'קוק.

"איש לא ראה את הקשישה מאז שנת 2010 לפחות", אמר פטריק לוודן, ממשרד התובע המחוזי. לדבריו, האם נולדה בשנת 1921, ומכאן שבקרוב היא הייתה צריכה להיות בת 93.

המשטרה פרצה לבית בשל תלונות על אשפה שנערמה בחצר, ובגין חובות רבים לעירייה. לדברי התביעה, בתה של הקשישה הועברה לאישפוז פסיכיאטרי, אחרי שאותרה מבולבלת וסובלת מהזיות, והוגדרה לא-כשירה לחקירה.

ראש העיר אנרי אמר כי השתיים חיו מקצבת השארים של אבי המשפחה, שמת לפני כמה שנים. השכנים סיפרו למקומון "אואסט פראנס" כי איש לא טיפל בשתי הנשים, שחיו בבדידות רבה. "רק שליח המכולת היה מגיע בימי שישי", סיפר אחד המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully