וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצית דוכן של מפעל הפיס עקב הערה על רעש

רמי שני

9.2.2014 / 13:06

בעל הדוכן העיר לצעיר בן 19 מאשדוד כי הוא מפריע לילדיו לישון – והצעיר איים: "אתה תשלם ביוקר, אפגע בדוכן". הנאשם, בעל עבר פלילי, נראה מצית את הדוכן במצלמות האבטחה

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
לדוכן נגרם נזק הנאמד ב-25 אלף שקלים. מפעל הפיס/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שרון אלקיים, בן 19 מאשדוד, נאשם שהצית דוכן של מפעל הפיס לאחר שבעליו, המתגורר בסמוך אליו, העיר לו על רעש. על פי כתב אישום שהוגש ביום שישי האחרון לבית משפט השלום בבאר שבע, בעל הדוכן העיר לצעיר כי הוא וחבריו עושים רעש ומפריעים לילדיו לישון, מה שגרם לאלקיים לאיים עליו: "אתה תשלם ביוקר, אני אפגע לך בדוכן". הוא מואשם בעבירות של איומים והצתה.

על פי כתב האישום, אלקיים, שבעבר הורשע בעבר בתקיפה ופגיעה ברכוש, מילא בקבוק שתייה ריק בבנזין והגיע לדוכן ביום שלישי שעבר בסביבות השעה 2:00 בלילה. הוא שפך את הבנזין על הדוכן והציתו, ועזב במהירות את המקום לאחר מכן. כתוצאה ממעשיו, לדוכן נגרם נזק המוערך ב-25 אלף שקלים.

כתב האישום מתבסס על כמה ראיות, בהן עדותו של המתלונן, חברו של הנאשם שהיה עמו בזמן ביצוע המעשים המיוחסים לו, וכן דוח מעבדה וצילומים ממצלמת אבטחה בתחנת הדלק בה מילא את הבקבוק בבנזין. התביעה ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של אלקיים עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. זאת, על פי כתב האישום, לאור העובדה שלנאשם עבר פלילי ובשל מסוכנתו לציבור.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
קורבן הפיצוץ בתל אביב שרד ניסיון חיסול בעבר
מאז אוקטובר: 6 מכוניות התפוצצו בשכונות מגורים
בן 18 נדקר בקטטה שפרצה בתל אביב ונפצע קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully