וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 נדקר בקטטה שפרצה בתל אביב ונפצע קשה

8.2.2014 / 5:57

האירוע התרחש ברחוב דובנוב בתל אביב. צוות מגן דוד אדום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מחתך עמוק בפלג גופו העליון

פצועי השריפה בקניון ארנה מפונים לבית חולים איכילוב, דצמבר 2012. בן קלמר
לא האירוע הראשון מסוג זה השבוע. בית החולים איכילוב/בן קלמר

עוד בילוי של צעירים שהסתיים באלימות קשה: צעיר בן 18 נפצע הלילה (שבת) באורח קשה כשנדקר במהלך קטטה שפרצה ברחוב דובנוב בתל אביב, סמוך לתחנת דלק הנמצאת שם. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע העניק לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים איכילוב הסמוך, כשהוא סובל מחתך עמוק בפלג גופו העליון. נסיבות האירוע נחקרות.

אין מדובר באירוע הראשון מסוג זה שהתרחש השבוע. ביום שלישי בבוקר עצרה משטרת אילת תושב העיר בן 45, בחשד שדקר מוכר במרכול. על פי החשד, האיש הגיע למרכול וביקש לקנות שתייה. בינו לבין המוכר התפתח ויכוח על המחיר, שבסופו עזב את המקום בכעס. אולם תוך זמן קצר הוא שב לפתחו של בית העסק, קרא למוכר, דקר אותו ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר את המוכר פצוע באורח קל-בינוני. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל בעיר. כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאזור, ואיתרו את החשוד בתום סריקות שערכו. הוא סירב לשתף פעולה עם חוקריו.

באירוע אחר ביום ראשון נדקר נער בן 14 בעיר טמרה שבגליל המערבי, ונפצע באורח קל עד בינוני. לטענתו, הוא הותקף על ידי כמה צעירים שלא הכיר קודם לכן בעת שעשה את דרכו מבית הספר לביתו. הוא קיבל טיפול רפואי ראשוני במרפאה מקומית ואז פונה לבית החלים רמב"ם בחיפה. חקירה בנושא מתנהלת בתחנת משטרת שפרעם.

עוד בוואלה! חדשות:
ארה"ב שיבחה את ליברמן: "אמירה חזקה לנוכח הרקע שלו"
"האביב הבוסני": אלפים ברחובות, מבני ממשל הוצתו
ספרד אישרה: צאצאי המגורשים יוכלו לקבל אזרחות

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully