וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה במועצת שדות נגב, אין נפגעים

הרקטה ששוגרה מרצועת עזה לכיוון מערב הנגב התפוצצה בשטח פתוח, ולא הותירה נזק. אזעקת "צבע אדום" נשמעה ביישובי הנגב המערבי טרם נפילת הרקטה

פגיעת רקטה בנתיבות, נובמבר 2012. יותם רונן
הרקטה לא גרמה לנפגעים או לנזק/יותם רונן

השיגורים מעזה נמשכים: רקטה נורתה אחר הצהריים (שבת) מרצועת עזה לכיוון מערב הנגב והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא נמסר על נפגעים או נזק. אזעקת "צבע אדום" נשמעה ביישובי הנגב המערבי.

שלשום נורו שלוש רקטות לעבר ישראל. בערב נורתה רקטה מרצועת עזה, ובעקבותיה הופעלה אזעקה באזור אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון. התושבים באזור דיווחו על פיצוצים שנשמעו מיד לאחר מכן ועל יירוט בידי מערכת "כיפת ברזל" המוצבת באזור. אולם, בהודעה שפרסם מאוחר יותר דובר צה"ל, נמסר כי לא התבצע סיכול של הירי. הרקטה התפוצצה כנראה בשטח פתוח מדרום לאשקלון, ולא דווח על נפגעים או על נזק.

הסיפורים החמים בחדשות:
חמינאי: "ארה"ב לא תהסס להפיל את משטרנו, אם תוכל"
רוכב אופנוע התנגש בשלט בהרי ירושלים - ונהרג
ארה": זייפה הריון, חטפה את אחיינה התינוק - וזנחה אותו

כמה שעות קודם לכן, שוגרה רקטה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח בין שני יישובים במועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק.

עוד באותו היום, שיגרו הפלסטינים בשעות הצהריים רקטות לאזור אשקלון. אזעקת צבע אדום נשמעה במועצת חוף אשקלון בעקבות ירי לאזור. גם במקרה זה לא היו נפגעים או נזק.

ביום שלישי בבוקר התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול שבצפון-מערב הנגב. באותו יום דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון כי הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל קסאם, החליטה בשבוע שעבר לתקוף את ישראל ברקטות ובטילים בתגובה להפצצות הישראליות על מפקדות של הזרוע. עם זאת, סירובה של הזרוע המדינית של הארגון להחלטה סיכל בסופו של דבר את התכנית.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully