וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה לאחר הסגרתו: "עוקץ הידוענים" הורשע

גלעד גרוסמן

5.2.2014 / 0:03

בית המשפט הרשיע את ניב בורסוק בן ה-36 לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בקבלת דבר במרמה וזיוף. בין השאר, נאשם שלווה כחצי מיליון שקל מציון ברוך והחזיר לו צ'קים שלא כובדו

כתב אישום נגד ניב בורסוק החשוד בהונאת הסלב , אוגוסט 2013. יותם רונן
בורסוק בבית המשפט/יותם רונן

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שלישי) את "עוקץ הידוענים" ניב בורסוק, בן 36, שהודה במסגרת הסדר טיעון בקבלת דבר במרמה ובזיוף. במסגרת ההסדר, יבקשו הצדדים שבורסוק ייכלא לעשרה חודשי מאסר בפועל, וכן ישלם קנס בסך 50 אלף שקלים, או שירצה חמישה חודשים מאסר נוספים.

בכתב האישום המקורי נטען כי לפני כשלוש שנים נחשב בורסוק לדמות מוכרת בקרב ציבור הידוענים בתל אביב. הוא ניהל אורח חיים ראוותני והתיידד עם אנשי חברה רבים בעיר. עוד נטען אז, כי בורסוק התחזה לאדם אמיד כדי לקבל אשראי, למרות שהיה חייב כסף רב. הוא לווה כספים מלווים חוץ-בנקאיים והשאיר אותם בחוב של 11 מיליון שקלים. הפרקליטות תבקש לגזור עליו עשרה חודשי מאסר.

בין השאר, נאשם בורסוק בן ה-36 שלווה בשנת 2006 כחצי מיליון שקלים מהשחקן והקומיקאי ציון ברוך, עמו היה מיודד, והחזיר לו צ'קים לכיסוי החוב שלא כובדו. במרץ 2010 הוא נמלט מהארץ לפיליפינים באמצעות שימוש בדרכונו של אחיו, בו החליף את התמונה לתמונתו שלו. לטענתו של בורסוק, הוא נמלט עקב איומים על חייו. "המשיב פעל בביצוע מעשי המרמה באופן שיטתי, מתוכנן, תוך שהוא מנצל את האמון שנתנו בו חבריו כדי ליצור לעצמו רווח כספי נכבד ולהימלט לחו"ל", נכתב בכתב האישום.

בורסוק נעצר לפני כחצי שנה בפיליפינים בחשד לביצוע עבירה מקומית. השלטונות זיהו כי מדובר במבוקש ישראלי שהוצא נגדו צו מעצר בינלאומי, והחליטו לגרשו לארץ המוצא. בחודש אוגוסט האחרון הוא לווה על ידי המשטרה הפיליפינית עד לנמל התעופה בן גוריון, שם המתינו לו אנשי המשטרה הישראלים, שלקחו אותו לחקירה.

חדשות נוספות בוואלה!:
בג"ץ: לא לתקצב חרדים שלא התגייסו לצה"ל
מקרה שני בשבוע: "גננת הורתה לילדים להכות חברם"
האודיסאה המטורפת של הדייג ששרד 13 חודשים בים

עדכון ראשון: 22:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully