וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הילדים קפצו מהגג, המשפחה תובעת את בית הספר

2.2.2014 / 11:05

משפחת נער, שנותר נכה לאחר שקפץ מגג בית הספר במסגרת משחק, תובעת שני מיליון שקלים מבית הספר והמועצה האזורית. "אנו שולחים את ילדינו בריאים ושלמים ומצפים שיוחזרו כך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים היו קופצים מהגג אל יריעות הצל/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחה ממבשרת ציון תובעת את המועצה האזורית ומשרד החינוך בכשני מיליון שקלים לאחר שבנם בן ה-17 נפל מגובה בבית הספר כתוצאה ממפגע ונותר נכה. המקרה אירע לפני כשנתיים בחטיבת הביניים "יובל" שבמבשרת ציון. בבית הספר התקינו יריעות צל עשויות בד אשר נמתחו מצד לצד. בגג המבנה לא היה מעקה או גדר ותלמידי בית הספר נהגו לקפוץ ממנו אל היריעות ולגלוש מהם ארצה דרך אחד העמודים אליהם הן היו קשורות.

עוד בוואלה! חדשות:
חמאס הורה לכוח שמונע שיגורי רקטות לנטוש העמדות
דיווח: משטר אסד אוגר נשק כימי במערב סוריה
מבקשי המקלט יפגינו 3 ימים: "נמשיך עד שיהיה פתרון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת היריעות נקרעה והנער נפל מגובה של כארבעה מטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתב התביעה טוענת המשפחה, שאף שהצוות ידע על "המשחק", הדבר נעשה מבלי שאיש מהמורים או הצוות החינוכי ימנע זאת או יסביר לתלמידים על הסיכון שבכך. בשעת אחר הצהריים של הראשון בינואר 2012, בזמן שהתקיימו בבית הספר חוגים, קבוצת נערים ובהם הנער שנפגע, טיפסו על הגג ושיחקו בקפיצות ממנו ליריעת הצל, כפי שנהגו לעשות במשך תקופה. לפתע, אחת היריעות נקרעה והנער נפל מגובה של כארבעה מטרים. הנער נפצע קשה וסבל מפגיעות בכל גופו, בדגש על ראשו. הוא פונה משם באמצעות אמבולנס של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שם אושפז, עבר ניתוח לניקוז דימום במוחו ונקבעו לו מעל 50% נכות.

התביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב עומדת על סך 1,930,000 שקלים. עורך הדין כרמי בוסתנאי המייצג את המשפחה מסר בתגובה: "אנו ההורים שולחים את ילדינו לבתי הספר בריאים ושלמים ומצפים לקבל אותם כך בחזרה ולא שבית הספר האחראי להם בזמן שהם בין כתליו, יפקיר אותם לסכנות בטיחות ופגיעה בשלמות גופם. מי שגרם ברשלנות לפגיעה גופנית חמורה, מן הדין שישלם פיצויים גבוהים ובכך גם תושג מטרה של הרתעה מחוסר זהירות לעתיד לבוא". מהלשכה המשפטית במשרד החינוך נמסר, כי "התביעה התקבלה השבוע. המשרד יגיב במסגרת ההליך המשפטי, כמקובל".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully