וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפרסומות שנאסרו לשידור בגמר הסופרבול

נשים שמקיימות יחסי מין עם ירקות, גברים שמתנשקים זה עם זה, גבר שמחזיק נשק בבית ואתר שמציע לגברים נשואים לבגוד - אלה הפרסומות הכי טובות שלא הגיעו לטלוויזיה

סקרלט ג'והנסון לא לבד - גמר הסופרבול יתרחש היום (א') בלילה, והוא צפוי למשוך למסכי הטלוויזיה מיליוני צופים ברחבי העולם, שלא רק רוצים לצפות במשחק עצמו אלא ממתינים בקוצר רוח לצפות גם בפרסומות המושקעות שמלוות אותו מדי שנה. אבל לצד פרסומות הטלוויזיה היקרות שהצליחו להתברג לשידור עטור הרייטינג, לא מעט פרסומות סקסיסטיות, שובניסטיות וגזעניות נאסרו לשידור, ומצאו את דרכן לאינטרנט, שם הן כמובן הצליחו לצבור מיליוני צפיות, ועוררו באזז תקשורתי גם מבלי להגיע למסך הטלוויזיה.

הנה כמה מהפרסומות שנפסלו בעבר לשידור

הפרסומת של ארגון זכויות בע"ח - פט"א

בשנת 2009 נפסלה לשידור פרסומת של ארגון זכויות בעלי החיים פט"א שנקראה "אהבת של צמחונים", כיוון שנראו בה נשים מבצעות אקטים מיניים עם ירקות.

הפרסומת של באדווייזר לייט

בשנת 2007 נפסלה לשידור הפרסומת הזו לבירה באדווייזר, כייון שנראו בה שני אנשים שוחים בעירום בבריכה, בה יש חלון הפונה לבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפרסומת של גו דדי

בשנת 2010 נפסלה לשידור הפרסומת הזו של חברת גו דדי, המתעסקת ביצירת שמות תחום אינטרנטיים ואחסון אתרי אינטרנט וידועה בפרסומות הפרובוקטיביות שלה. בפרסומת הזו נראה כוכב פוטבול בידיוני הנקרא לארי ג'ונס ששינה את שמו ללולה והחק לייצר הלבשה תחתונה לנשים.

הפרסומת של KGB

בשנת 2010 נפסלה הפרסומת של חברת KGB המספקת תשובות לשלאות באמצעות הודועות טקסט, כיוון שהציגה גברים כשהראש שלהם תקוע להם עמוק בישבן.

הפרסומת של בירת רולינג רוק

בשנת 2008 נפסלה לשידור הפרסומת הזו של בירת Rolling Rock, כיוון שנראה בה גבר סופג כדור בייסבול במפשעה והיא מסתיימת בתמונה המזכירה איבר מין גברי.

הפרסומת למשחת "אייר בורן"

הפרסומת הזו נפסלה בשנת 2009, כיוון שנראה בה ישבנו של השחקן מיקי רוני בן ה-89.

הפרסומת של "Daniel Defense"

הפרסומת הזו של חברה המוכרת נשק נפסלה השנה לשידור כיוון שהיא מציגה גבר מסביר כיצד הוא ייגן על משפחתו על ידי החזקת נשק בבית.

הפרסומת של אתר הפורנו Pornhub

למרות שלא נראה בה שום דבר הקשור לפורנו, הפרסומת הזו של אתר הפורנו Pornhub נפסלה בשנה שעברה רק בגלל המפרסם.

הפרסומת של חברת ManCrunch

הפרסומת הזו של חברת ManCrunch המפעילה אתר שידוכים לגברים הומוסקסואלים נפסלה בשנת 2010, בגלל שהציגה שני גברים מתנשקים בלהט מול הטלוויזיה.

הפרסומת של חברת AshleyMadison

הפרסומת הזו, של חברת AshleyMadison נפסלה בשנת 2009 כיוון שהיא קידמה אתר המציע שירותי היכרות דיסקרטיים לאנשים נשואים, תחת הסלוגן "כשגירושים הם לא אופצייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully