וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסונות של משפחת לפיד

יהושע בריינר

1.2.2014 / 20:59

האח יהורם טבע במקווה והאב ואח נוסף נרצחו בפיגוע. כעת מעכלים בני משפחת לפיד, מאצולת המתנחלים, טרגדיה נוספת: משה, בן 27, נמצא מת בבור מים באפרת. מ-15 אחים נותרו 12

משה לפיד, שנמצא מת בבור מים במאחז גבעת הדגן, ינואר 2013. רפרודוקציה: באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
"אדם עדין עם נפש של אמן". לפיד/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה: באדיבות המשפחה

האסונות של משפחת לפיד לא מפסיקים: לאחר שהאח יהורם טבע למוות במקווה, והאב ואח נוסף נרצחו בפיגוע, נמצא אתמול משה לפיד, בן 27, בבור מים במאחז גבעת הדגן באפרת, כשהוא ללא רוח חיים. האסון הקשה הוא הרביעי במספר שפוקד את בני משפחת לפיד, משפחה מוכרת היטב בהתיישבות ביהודה ושומרון. האם מרים הייתה בעברה פעילה פוליטית וממייסדות גוש אמונים ובעלה מרדכי היה בעברו אסיר ציון כשהשניים היו ממקימי היישובים אלקנה וקדומים. הזוג הביא לעולם 15 ילדים, אולם אז החלו האסונות להכות.

עוד בנושא
צעיר בן 27 טבע למוות בבור מים בגוש עציון

משה לפיד, שנמצא מת בבור מים במאחז גבעת הדגן, ינואר 2013. רפרודוקציה: באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
עוד אסון היכה במשפחה. לפיד/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה: באדיבות המשפחה

האסון הראשון שפקד את המשפחה התרחש בשנת 86' כאשר הבן יהורם טבע בעת טבילה במקווה לפני יום כיפורים. שבע שנים לאחר מכן, בעת שהאב מרדכי נסע עם משפחתו מקרית ארבע לירושלים, פתחו מחבלים באש אל עבר הרכב. כתוצאה מכך נהרגו מרדכי ובנו שלום ושלושה בני משפחה נפצעו אף הם. אתמול נאלצו בני המשפחה לעכל אסון נוסף: דקות ספורות לפני כניסת השבת הגיעה ההודעה על כך שהאח והבן משה מצא את מותו בבור מים. בין היתר נבדקת האפשרות כי נפל לבור, נחבל ונהרג.

"זו גזירה משמיים, אנחנו צריכים עכשיו להתמודד איתה", אמר האח דוד לפיד. "משה היה יקר ואהוב ואנו מכונסים כעת באבל הפרטי שלנו". גיסתו לשעבר, וידידת המשפחה מוריה סיפרה כי משה "היה אדם עדין עם נפש של אמן. איש מתוק שאהב לכתוב שירים ואהוב מאוד על אחיו". אף שיתר בני המשפחה נטמנו בבית העלמין העתיק בחברון, הלוויתו של משה לפיד תתקיים מחר בשעה 12:00 בבית העלמין ביבנאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צעיר בן 27 טבע למוות בבור מים בגבעת הדגן שבאפרת. גוש עציון, 31 בינואר 2014. מד"א
כוחות ההצלה ליד הבור בו טבע לפיד/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully