וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 27 טבע למוות בבור מים בגוש עציון

יהושע בריינר

31.1.2014 / 17:10

כוחות מגן דוד אדום משו את הצעיר מהבור וביצעו בו פעולות החייאה אך תוך זמן קצר קבעו את מותו. טרם התברר כיצד הגיע הצעיר לבור ומדוע לא הצליח לצאת ממנו בכוחות עצמו

צעיר בן 27 טבע למוות בבור מים בגבעת הדגן שבאפרת. גוש עציון, 31 בינואר 2014. מד"א
כוחות הצלה ליד הבור בו טבע הצעיר/מד"א

צעיר בן 27 טבע היום (שישי) בבור מים ליד המאחז גבעת הדגן שבגוש עציון. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום הגדירו תחילה את מצבו אנוש. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה וזמן קצר לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות הטביעה טרם התבררו וכן לא ברור למה משמש בור המים בו מצא הצעיר את מותו. לאחר שיתבררו נסיבות הטביעה, ניתן יהיה לקבוע מה חיפש הצעיר באותו בור מים ומדוע נכנס אליו.

בחודש יוני האחרון טבע למוות, גם כן בגוש עציון, הלל רודיך, בן 31, לאחר שנפל לבור מים סמוך להתנחלות תקוע בה התגורר עם אשתו ושלושת ילדיו. מחקירת האירוע עלה כי רודיך יצא עם שני ילדיו, בני ארבע וחמש, לטיול במערת חריטון הסמוכה ליישוב, ולאחר שניסה לחלץ כדור שנפל לתוך הבור, מעד לתוכו וטבע למוות. לאחר שטבע, מצא מטייל אחר שהיה במקום את שני ילדיו של ההרוג כשהם בוכים. השניים סיפרו לו כי אביהם הלך לחלץ את הכדור שלהם ונפל לבור המים.

מחקירת האירוע עולה שהאב מצא באזור סולם מאולתר וניסה להיכנס לבור, שעומקו שישה מטרים, על מנת להוציא את הכדור. בשלב זה, ככל הנראה מעד ונפל לתוך המים. "זו עוד טרגדיה קשה עבור היישוב שלנו", אמר אז תושב תקוע שהכיר היטב את המנוח. "הוא היה אדם צדיק, כל כך צנוע ועניו וקשה להאמין שהוא נהרג בדרך כה טרגית".

לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully