וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ לביתו של בן 93 ושדד אותו באיומי סכין

שלומי גבאי

1.2.2014 / 14:04

תושב אור עקיבא המוכר למשטרה גנב את רכבו של הקשיש, תושב קיסריה, ונתפס ביציאה מהיישוב. החשוד התנגד למעצרו ואף איים על השוטרים. במשטרה ציינו לחיוב את תושיית הקשיש

אדם קשיש, אילוסטרציה. ShutterStock
הקשיש התעשת מהר והזעיק את המשטרה/ShutterStock

תושב אור עקיבא, בן 47 המוכר למשטרה, נעצר היום (שבת) על ידי משטרת חדרה בחשד ששדד באיומי סכין קשיש בן 93. על פי החשד, הוא נכנס במהלך הלילה לדירה ברחוב הנשר בקיסריה, איים בסכין על בעל הדירה הקשיש, שדד ממנו 1,000 שקלים במזומן, את המכשיר הסלולרי שלו ואת רכבו, ניתק את מכשיר הטלפון הביתי ונמלט מהמקום.

עוד בוואלה! חדשות:
בני זוג ששבו מהליכה הפתיעו פורץ - שירה לעברם
חשד לרצח בבאר שבע: אישה נמצאה מתה, בעלה נעצר
בן 29 קפץ אל מותו מגשר לה-גארדיה לנתיבי איילון

עם עזיבת החשוד, חיבר הקשיש מחדש את הטלפון והזעיק את המשטרה שפתחה בסריקות ואיתרה לבסוף את החשוד ביציאה מקיסריה, כשהוא ברכבו הגנוב של הקשיש. החשוד התנגד תחילה למעצר, אך הוכנע לבסוף על ידי השוטרים ונעצר. כאשר הובא לתחנת המשטרה, איים החשוד על השוטרים ואמר כי יפגע בהם. הוא יובא במהלך הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

סנ?צ אבי מאור, מפקד משטרת חדרה סיפר: ?שיתוף פעולה טוב בין משטרת חדרה, פקחי עיריית אור עקיבא וסיירת ביטחון קיסריה הביא למעצר מהיר של החשוד והוכיח עצמו בשמירת ביטחון האזרחים?. סנ"צ מאור ציין לחיוב גם את תושייתו של הקשיש שהתעשת מהר והזעיק את המשטרה.

במקרה נוסף, פרץ אתמול אדם חמוש לדירה ברחוב חזקיהו בהרצליה. בעודו בדירה, שבו אליה הדיירים, בני זוג, מהליכה. כשהבחין בהם, הוא שלף נשק ופתח באש לעברם. איש לא נפגע. כוחות משטרה, בהם אנשי ימ"מ, נכנסו לדירה אך לא מצאו בה את הפורץ, שנמלט מהמקום. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully