וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: אישה נמצאה מתה, בעלה נעצר

רמי שני

1.2.2014 / 0:11

בנם של השניים טלפן למשטרה והודיע כי אביו רצח את אמו. לפי החשד, הבעל שנמצא מגואל בדם, היה בגילופין בשעת המעשה. על גופה של האישה נמצאו סימני אלימות קשים

ביתו של הנער שנרצח בפתח תקווה, ינואר 2014. יותם רונן
כוחות רבים של משטרה אספו ממצאים בזירה/יותם רונן

חשד לרצח בבאר שבע: גופת אישה בשנות ה-60 לחייה נמצאה אמש (שישי) בדירה בשדרות ירושלים בעיר, לאחר שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה. בנם של השניים טלפן למשטרה והודיע כי אביו רצח את אמו. כוחות רבים של משטרה שהגיעו לדירה מצאו בה את הבעל, כשבגדיו מגואלים בדם, וכן את בנם של השניים ואת אחותו של הבעל. על פי החשד הבעל היה שיכור בשעת המעשה המיוחס לו. הוא יובא היום לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא את האישה כשראשה מרוטש לחלוטין, ועל פלג גופה העליון סימני אלימות קשים. הבעל נעצר לחקירה, וכוחות רבים של משטרה עסקו באיסוף ממצאים כדי להבין את האופן שבו על פי החשד הוא פגע באישה ואת המניעים למעשה. לפי אחת ההערכות, החשוד במעשה תקף את האישה בפטיש. השכנים העידו כי לא הכירו את בני הזוג ולא שמעו קולות הבוקעים מהדירה אמש.

ב-2011 הוגשה נגד הבעל תלונה בגין אלימות בתוך המשפחה, ובעקבותיה הוגש נגדו כתב אישום. מאז לא התקבלו תלונות נגדו, ולדברי בני המשפחה, לא היו בין השניים אירועי אלימות.

פראמדיק מד"א ערן שוורץ סיפר: "מצאנו אישה כשהיא מחוסרת הכרה וללא נשימה או דופק. בפלג גוף עליון ובראש נראו סימני אלימות קשים מאוד, זה מקרה מזעזע".

עוד בחדשות:
תיעוד: "כיפת ברזל" יירטה רקטה ששוגרה לעבר אילת
בני זוג ששבו מהליכה הפתיעו פורץ - והוא ירה לעברם
מבוי סתום בסוריה: "אסד מכיר רק דם ומוות"

עדכון ראשון: 23:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully