וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדה בגלל שהשיער הבלונדיני שלה הפך לג'ינג'י

צעירה בריטית לא הייתה מרוצה מצבע שיערה ורצתה לחזור לגוון בלונדיני. לאחר ששלחה עשרות הודעות לספרית שלה ועברה שלוש צביעות היא עדיין לא הייתה מרוצה וגופתה נמצאה תלויה

פרנסיס וורן שהתאבדה כי השיער שלה נצבע לג'ינג'י. פייסבוק, צילום מסך
"התקשרה בדמעות וסיפרה שהשיער שלה נהייה כתום". וורן/צילום מסך, פייסבוק

פרנסיס וורן, בת 26 מבריטניה, שמה השבוע קץ לחייה בתלייה - לאחר שהייתה מוטרדת מצבע השיער שלה שהפך לג'ינג'י, כך דווח אמש ב"דיילי מירור". על פי הדיווח, וורן הבחינה שהשיער הבלונדיני שלה קיבל גוון ג'ינג'י והייתה נואשת להחזיר אותו לצבע המקורי. היא שלחה לספרית שלה 50 הודעות בהן התחננה לעזרה, כך עולה מדו"ח החקירה שלאחר מותה. יומיים לאחר שנפגשה עם הספרית נמצאה גופתה בחורשת יער.

חברתה, ויקטוריה מקלוגן, סיפרה כי היא "התקשרה אלי בדמעות וסיפרה שהשיער שלה נהייה כתום. היא עברה שלושה טיפולי שיער והייתה מרוצה מהצורה שלו אבל מאוד מוטרדת מהצבע. היא אמרה לי שהיא 'לא רוצה להיות פה יותר'. למרות זאת, לרגע לא חשבתי שהיא אובדנית".

וורן נפגשה עם הרופא שלה מספר פעמים וקיבלה מרשם לכדורים נגד דיכאון ונרשמה לייעוץ פסיכיאטרי, אך ככל הנראה זה היה מאוחר מדי. "היא לא הייתה עצמה. היא אמרה שהשיער שלה הפך לג'ינג'י ושכל העולם שלה התפרק לרסיסים", סיפר לאחר מכן חברה. "היא אמרה שהיא הייתה מעדיפה למות, שהיא שונאת את המראה שלה, היא איבדה את כל הביטחון העצמי".

לאחר ששלחה עשרות הודעות לספרית שלה היא הסכימה לטפל בה שוב, אבל וורן לא הייתה מרוצה מהתוצאות. "השיער שלה היה בלונדיני מאוד ולא נראה שהיה צריך לצבוע אותו שוב", אמרה הספרית לעיתון, "אבל וורן התעקשה שהוא כתום. כשסיימתי את העבודה היא רצתה שאצלם אותה בכל חדר, כדי שתוכל לראות את עצמה בזוויות שונות. היא הייתה בבית שלי שלוש שעות, חזרה אחרי שעתיים ואמרה שהשיער שלה עדיין כתום מדי". הספרית הבטיחה לטפל בה במועד מאוחר יותר, אך וורן רצתה שינוי מיידי. הספרית, שראתה עד כמה היא לחוצה, ניסתה שוב, אך גם הפעם וורן לא הייתה מרוצה. "היא הסתכלה במראה ושנאה את זה. היה זה אז שהיא אמרה לי שהיא רוצה לצאת לסיבוב". יומיים לאחר מכן המשטרה מצאה את הגופה שלה תלויה על עץ בחורשת יער במרחק של כ-100 ק"מ מביתה.

צפו בדיווח החדשותי על המקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully