וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבוז'י התחפש לקברניט ובנט נחר לעמיר בניון באוזן

28.1.2014 / 19:43

חברי המשלחת הישראלית לפולין ניסו לקבל בהבנה את התקלה שהשביתה את מטוסם ועיכבה את חזרתם ארצה בלמעלה מ-12 שעות. בזמן שהרוב בחרו לישון, חלק מצא זמן להתגבש ואף להתבדח

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

לאחר סיור אמוציונלי וקשה במחנות ההשמדה בפולין, נאלצה המשלחת הישראלית להתמודד עם קשיים נוספים בדמות תקלה טכנית שהתגלתה במטוס חברת "ישראייר", אשר היה אמור להחזירה ארצה. חברי המשלחת, ביניהם כ-20 שרים, חברי כנסת ואישים בכירים נוספים החברים נשארו מקורקעים במשך 12 שעות, עד שהושג עבורם מטוס חלופי. המטוס היה אמור להמריא משדה התעופה הצבאי בקראקוב בשעה 02:00 (שעון מקומי), אולם לאחר שהתגלתה נזילת דלק הוחלט לקרקעו. מטוס "אל על", עליו היו שאר חברי המשלחת הישראלית, המריא כמה שעות קודם לכן בחזרה ארצה.

המטוס החלופי הגיע: הח"כים המריאו מפולין

למרות התנאים והעייפות המצטברת, ניסו חברי המשלחת לשמור על אופטימיות ומצב רוח חיובי. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג נטל לידיו את מערכת הכריזה של המטוס והודיע לחברי המשלחת: "כאן בוז'י מדבר, אני לא הטייס, אבל אני רוצה להסביר לכם איפה עומדים - ברוך השם יש אישור לתכנית טיסה. כדי להמריא לארץ יש לקבל אישור לתכנית טיסה. זה אומר שצריך לקבל אישורים של כמה מדינות". הרצוג סיים ואמר: "צריך להיות חזקים, אופטימיים והכל יבוא על מקומו בשלום".

משלחת ח"כים לאושוויץ מחכה למטוס חלופי בקרקוב-פולין. ינואר 2014. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
גבירותי ורבותי, כאן הקברניט שלכם מדבר/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

כיוון שמדובר היה בשדה תעופה צבאי ללא טרמינל נוסעים, חברי המשלחת לא הורשו לצאת מהמטוס ונאלצו לבלות בו שעות ארוכות. סגן שר הביטחון דני דנון אמר: "זה חלק מהגיבוש, אנחנו לא מספיק מגובשים הקואליציה והאופוזיציה". רבים מהנוסעים ניצלו את הזמן לשינה, כאשר שר הכלכלה נפתלי בנט הפליא ביכולת שינה מרשימה. "חשבתי שאני כבר בארץ למען האמת", אמר בנט לאחר שהתעורר וגילה כי הוא עדיין על אדמת פולין, "אבל כולם פה ברוח טובה ונגיע". בנט הוסיף כי הוא מקווה שהזמר עמיר בניון, שישב בקרבתו, "לא חטף 'חרשת' מהנחירות שלי". גם ח"כ אבישי ברוורמן התייחס לשנתו הערבה של בנט בהקשר לדיון שנאלץ לבטל בשל העיכוב: "היה לי לחץ נפתלי בנט לקיים בבוקר דיון על יוקר המחייה, אבל הוא ישן על ידי אז החלטתי לוותר".

יו"ר הקואליציה, יריב לוין, חש מבודח וביקש מח"כ תמר זנדברג לצלם אותו ליד יו"ר האופוזיציה הרצוג כשזה ישן. ככלל, חברי המשלחת לא יכלו אפילו לרדת ולו לרגע מהמטוס, זאת בשל הטמפרטורה הנמוכה (מינוס עשר מעלות) ובשל השלג הרב שירד. מפלסות השלג חגו סביב המטוס ללא הפסקה, זאת כדי לאפשר למטוס החלופי לחנות בצמוד אליו לכשיגיע.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
משלחת ח"כים לאושוויץ מחכה למטוס חלופי בקרקוב-פולין. ינואר 2014. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בסוף, המטוס החלופי הגיע/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully