וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח במגדל העמק: בן 62 נמצא מת בדירה בעיר

27.1.2014 / 16:56

אזרח התקשר אחר הצהריים למשטרה ודיווח על צעקות מהדירה הסמוכה לו. כוחות שהגיעו למקום מצאו גבר ללא רוח חיים כשעל גופו סימני אלימות. ההרוג לא מוכר למשטרה והוא אב לשישה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

חשד לרצח בצפון: גבר בן 62 נמצא היום (שני) בדירה ברחוב קדש במגדל העמק כשהוא ללא רוח חיים.

סמוך לשעה 15:00 התקבלה במוקד 100 של המשטרה קריאה של אזרח שטען כי מהדירה הסמוכה לו בוקעים קולות חריגים של אלימות. כוחות משטרה ומד"א הוזעקו למקום, שם מצא את איש ללא רוח חיים. הצוות הרפואי קבע את מותו במקום.

החשד שמדובר ברצח התחזק משום שעל הגופה נמצאו סימני אלימות. חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני החלו בחקירת נסיבות האירוע. החוקרים ינסו להבין מה הוא עשה באותה דירה, שכן זה לא הבית בו הוא מתגורר. כפי הידוע הנרצח הוא נשוי, ויש לו שישה ילדים.

מפקד היחידה המרכזית של מחוז צפון, ניצב משנה משה כהן, אמר: "מצאנו את האיש בדירה שהייתה ריקה באותה עת, ומדובר באדם שאינו מוכר למשטרה, אבל מוכר ביישוב כ'חצי הומלס'. אנחנו יודעים מי בעלי הדירה".

קרובי משפחה של הקרבן שהגיעו לזירה סיפרו שאתמול פרץ ויכוח על רקע כספי בינו לבין אדם נוסף, אולם לא ידוע אם הדבר קשור לאירוע הטרגי היום. כוכבה סבג, מכרה של המשפחה סיפרה על אב טוב לילדיו שעבד במחלקת הגינון בעירייה. לדבריה הוא עבר אירוע מוחי והתקשה בהליכה. "הייתי אומרת לו כל יום 'בוקר טוב, מה נשמע', אני לא מאמינה שמישהו רצה לפגוע בו ולעשות מעשה כזה אכזרי ולקחת חיים של בן אדם כזה". שכן נוסף סיפר כי לא נשמעו אותות מצוקה מכיוון הדירה שבה בוצע לכאורה הרצח. "לפי מה שהבנו, רק אחרי שלוש או ארבע שעות התקשר למשטרה אלמוני ודיווח כי בדירה ישנו אדם פצוע. המשטרה הגיעה לכאן, פרצה את החלונות, נכנסה פנימה ומצאה את הגופה".

הגופה נשלחה לנתיחה במכון הפתולוגי באבו כביר כדי לקבוע בוודאות את סיבת המוות. המשטרה מסרה כי עדיין לא ידוע המניע למעשה, וכי לא נעצרו חשודים - אם כי יש צפי למעצרים בימים הקרובים.

עוד בוואלה! חדשות
מתנחלים בפלסטין: כך בנט אכל את הספין של נתניהו
עשן ואש: צפו במופע מרהיב של הר געש
רעיית ניצב ארביב מסרה עדות על פרשת פינטו במח"ש

האזור בו נמצאה הגופה

מקרה דומה אירע ביום רביעי שעבר, אז נמצאה גופת גבר כבן 60 בביתו שבבאר שבע. אנשי רפואה שהוזעקו למקום העריכו כי הגבר מת כתוצאה ממכה שספג בראשו בעת נפילה או במהלך תנועה בלתי זהירה. עם זאת, ממצאים שהתגלו במקום הצביעו על חשד שהאיש הוטח לרצפה, וכי מי שלכאורה דחף אותו הבין שגרם לפגיעה קשה – ונמלט מהמקום. מהמשטרה נמסר כי נבדקים מספר כיווני חקירה, כאשר לא נשללת גם האפשרות שמדובר במעשה מכוון. הגבר נמצא על ידי חברו שהגיע לבקרו, וזה הזעיק את מגן דוד אדום ואת כוחות המשטרה לאחר שהבחין בגופה. החבר תושאל על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully