וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגלי פועל נלכדו במכונה במפעל בשר בבית שאן

27.1.2014 / 8:49

רגליו של הפועל, תושב הצפון בשנות ה-20 לחייו, נפגעו ממכונה לניקוי פסולת תעשיית הבשר במפעל ”אדום אדום”. צוותי מד”א פינו אותו לבית החולים רמב”ם במצב קשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפועל פונה במסוק מד"א לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאונת עבודה במפעל בצפון: פועל בשנות ה-20 לחייו מצפון הארץ נפגע הבוקר (שני) קשה לאחר שרגליו נלכדו במכונה לניקיון פסולת תעשיית הבשר במפעל "אדום-אדום" בבית שאן. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול מציל חיים ופינו אותו באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפגיעה בגפיים התחתונות. חוקרי תחנת בית שאן נמצאים בזירת האירוע. דיווח יועבר למשרד הכלכלה וסיבת תאונת העבודה נבדקת.

פרמדיק מד"א קובי ביבי וחובש רפואת חירום יוני שנבאי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו באחד החדרים במפעל צעיר כבן 20, כשכונני מד"א שגרים בסמוך החלו להעניק לו טיפול לעצירת דימומים. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעה קשה מאוד בגפיים התחתונות וכאבים עזים. התחלנו מיד להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום על ידי הנחת חוסם עורקים, מתן נוזלים וטיפול לכאב. במקביל הוזנק למקום מסוק מד"א שפינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם כשמצבו קשה".

ביום חמישי האחרון נפצע בינוני פועל בשנות ה-20 לחייו במפעל אליאנס בחדרה. הוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים הלל יפה בעיר. לפני כשבועיים גבר בן 50 מהמושב רמת צבי בעמק יזרעאל נהרג לאחר שככל הנראה נפל למערבל מזון לפרות. מבדיקה ראשונית של שוטרי תחנת עפולה עלה כי האדם, נשוי ואב לארבעה ילדים, נסע על טרקטור בשעת בוקר מוקדמת לבור תחמיץ משותף לכמה בעלי רפתות במושב, זאת על מנת להעמיס תחמיץ (מזון לפרות המבוסס על חיטה או תירס) למערבל ולחלק את המזון לפרות.

"ראיתי את הטרקטור שלו באמצע הדרך כשהוא מונע וכשהמיקסר של המערבל עובד, אבל הוא לא היה", סיפר לוואלה! חדשות פנחס ארבל, יו"ר ועד המושב. "קראתי לאחיו, שהוא שותף שלו ברפת, והוא בא לקחת את העגלה, והמשיך לכיוון בור התחמיץ. לפני שהתחלנו להעמיס את התחמיץ מהבור לעגלת התחמיץ, הצעתי - רק כדי לשלול את האפשרות, שיבדקו האם הוא בתוך העגלה. אז התגלה המחזה המזעזע".

הסיפורים החמים בחדשות:
דיווח: פיצוץ מסתורי אירע בלטקיה שבסוריה
קייב: "אם המפגינים לא יתפנו - נכריז מצב חירום"
צפו: התגובה המרגשת של בן שנתיים ששומע לראשונה

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully