וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: רפתן מהצפון נפל למערבל מזון - ונהרג

15.1.2014 / 10:00

בן 50 מרמת צבי שבעמק יזרעאל נלכד ככל הנראה בין להביו של המערבל, שעה שפעלו. חבריו, שנחשפו למראה המזעזע, קראו למד"א שקבע את מותו. המשטרה חוקרת כיצד אירעה התאונה

עגלה פורקת , חקלאי נפל לעגלת מערבל מזון במושב רמת צבי. רונן כץ, מערכת וואלה! NEWS
הרפתן נמצא בתוך העגלה כשהוא ללא רוח חיים. עגלת תחמיץ ברפת/מערכת וואלה! NEWS, רונן כץ

תאונת עבודה מחרידה בצפון: גבר בן 50 מהמושב רמת צבי בעמק יזרעאל נהרג היום (רביעי) לאחר שככל הנראה נפל למערבל מזון לפרות. מבדיקה ראשונית של שוטרי תחנת עפולה עולה כי האדם, נשוי ואב לארבעה ילדים, נסע על טרקטור בשעת בוקר מוקדמת לבור תחמיץ משותף לכמה בעלי רפתות במושב, זאת על מנת להעמיס תחמיץ (מזון לפרות המבוסס על חיטה או תירס) למערבל ולחלק את המזון לפרות.

עדיין לא ברור מה גרם לכך, אבל העובד עלה ככל הנראה על המערבל שחלקו העליון פתוח – נפל פנימה ונלכד בין גלגלי שיניים שמערבלים את התחמיץ. "ראיתי את הטרקטור שלו באמצע הדרך כשהוא מונע וכשהמיקסר של המערבל עובד, אבל הוא לא היה", סיפר לוואלה! חדשות פנחס ארבל, יו"ר ועד המושב. "קראתי לאחיו, שהוא שותף שלו ברפת, והוא בא לקחת את העגלה, והמשיך לכיוון בור התחמיץ. לפני שהתחלנו להעמיס את התחמיץ מהבור לעגלת התחמיץ, הצעתי - רק כדי לשלול את האפשרות, שיבדקו האם הוא בתוך העגלה. אז התגלה המחזה המזעזע".

עוד בוואלה! חדשות
חשד ל"תג מחיר": ניסיון להצית מסגד ליד אריאל
הרעיל את כלבי שכנו כי לקחו לו כביסה מהחבל
יעלון מתנצל בפני קרי: "לא התכוונתי לפגוע"

צוותי כיבוי הוזנקו למקום אולם עוד בטרם החלו בפעולות לחילוץ הגופה, פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו. חוקרי משטרת עפולה בודקים כעת כיצד הגיע המנוח אל פתח עגלת התחמיץ.

מאז שעות הבוקר המוקדמות מתקשים חברי מושב רמת צבי לעכל את האסון הכבד ואת הנסיבות המזעזעות שבהן מצא את מותו יליד המושב. בישוב הקטן מספרים כי הוריו של המנוח הגיעו במושב בשנת 1957, מיד עם עלייתם לארץ מפולין. שני בניהם המשיכו את דרכם במשק והיו שותפים ברפת המשפחתית. המנוח כאמור, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים קטנים ובמושב מספרים כי מדובר במשפחה נורמטיבית שלא סבלה מקשיים כלכליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully